anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am niste probleme si nu am cu cine sa vorbesc in detaliu.
Sunt studenta la drept si balneofiziokinetoterapie, 19 ani, Brasov.Am un prieten de 20 ani, student la asistenta medicală, locuim impreuna in Brasov de un an (avem 3 ani de relatie ). Am fost parasita de mama cand aveam 3 luni la bunica.Am fost crescuta de rude pana la 14 ani cu vizite de ale mamei de o luna, doua in special vara, ea era plecată in Italia.
La 14 ani mama mi-a spus ca daca ma voi muta cu ea va cumpara o casa in maxim 2 luni si altele.Am acceptat deoarece oricum eu trebuia sa ma duc la liceu in oras deci n-aveam incotro.Va dati seama ca nu a fost asa cu casa...a stat jumatate de an cu mine dupa care a plecat in Italia. Dupa am stat singura sad la inceputul clasei a 11 a am inceput sa stau cu prietenul meu la mine deoarece ma saturasem de singuratate si oricum era foarte frumos si inca este sa stai cu prietenul tau. Am luat bacalaureatul amandoi.Mama nu este si nu a fost de acord niciodata cu o relatie de a mea, voia sa fiu cu un baiat cu bani in fine...
Ne-am mutat amandoi la Brasov si nu va imaginati ce suparata a fost mama ca a continuat relatia noastra deoarece nu se astepta sa vina si el la Brasov.Ea nu voia sa raman in oras la mine cu orice pret unul din motive fiind sa nu mai fiu cu el.Precizez ca am mai avut un iubit inainte de 3 luni si mama tot asa facea. Mama in momentul actual nu este de acord cu relatia, dar nu are ce face.Plus ca e si falsa crede ca eu ma voi casatori, iar ea va sta cu noi sa aiba grija toata viata de copiii mei.
Spune ca nu vrea sa se căsătorească deoarece vrea sa ma vada pe mine bine si sa aiba grija de copiii mei.Voi ce parere aveti despre asta? Eu simt ca ma santajeaza sau ceva de genul.Am crescut singura mai mult si nu va doresc sa treceti prin copilarie, adolescenta fara parinti...a si...nu stiu cine este tata. Eu vreau sa stau cu prietenul meu sau daca nu va fi cazul, singura, dar nu cu ea.Cum sa fac sa inteleaga deoarece ea isi face planuri ca dupa ce voi termina facultatile va sta cu noi.Consider ca mi-am vazut de drum si fara ea, iar acum se baga in viata mea.Mi-a lipsit in toti acesti ani, iar acum cand pot sa spun ca am intalnit o persoana care a trecut aproape prin aceeasi situatie si care ma intelege nu pot sa imi vad de ale mele. Voi ce ati face in locul meu? Pareri sincere va rog despre acest subiect.

Răspuns Câştigător
| Shooterman a răspuns:

Atunci mergi pe drumul tau si fa-ti viata cum vrei tu.nu intrerupe legatura cu ea dar nici sa te preocupe foarte mult situatia asta.detaseaza-te si fa-ti viata cum vrei tu. Esti o luptatoare si o sa te descurci.

7 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Zici ca vrei "pareri sincere"?! Poftim, una!---nu mi-as dori un copil fara "dram" de afectiune si recunostinta.

p.s. Lipsa unei capaciatii superioare de rationament analitic nu te recomanda pentru studii universitare de drept (ti-am citit intrebarile postate ---stai foarte prost la "capitolul" judecăți!)

| Tpuuser1 a răspuns (pentru alessia5158):

Tu asa ai fi facut daca nu ti ai cunoaste nici macar numele tatalui, mama te ar fi parasit si toata lumea ar fi de aceeasi parere cum ca nu merita denumirea de mama cu adevarat?

| Donsavas a răspuns:

Mama nu e falsă. Este doar naiba, ca si tine. Va gânditi prea mult una la alta cand stati separat si e clar ca asa vor continua să fie viețile voastre, devreme ce in prezent si in trecut a ti fost cam separate si sunteti oarecum. Ea ramane mama ta si ar trebui să o respecți pentru că te respecți pe tine. Prietenul tău este alegerea ta si o păstrezi alaturi de tine orice ar fi. Mama ta va renunța la gândurile ei despre un alt partener după ce îi va fi clar ca viata trece si tu tot alegi ce doresti, cum e si firesc. Mama ta își va face o viata instantaneu cand tu iti vei vedea de a ta. Continuă să faci ce crezi tu si nimic nu te opreste.

| Shooterman a răspuns:

Incearca sa-i spui doleantele tale fara nici o temere. vorbeste cu ea concret si sigura pe tine dar fara sa o indepartezi. Arata-i ca esti bine si ca o sa te descurci. Promite-i ca o sa tii legatura cu ea mereu. Sunt mai multe chestii care poti sa le faci... totul e sa te bazezi pe tine si acum si pe viitor (in asta intra si partea financiara in caz ca te ajuta si ea cu bani)

| Tpuuser1 a răspuns (pentru Shooterman):

Pe ea nu o intereseaza daca sunt eu bine sau nu...
Daca nu faceam ce voia ea imi spunea sa plec la bunica sau pe strada...
Ma intretin singura si cu ajutorul prietenului meu, matusii, mama imi trimite 100 euro pe luna rar...
Daca nu as lucra.n as avea bani. Daca din 18 ani ea a stat cu mine maxim 2 iti dai seama cat de mult se ingrijoreaza..am avut operatii, baluri, examene nu a fost la nici macar un eveniment de genul

| Tpuuser1 a răspuns (pentru Shooterman):

Tu asta ai fi facut? Multumesc!

| Shooterman a răspuns (pentru Tpuuser1):

Cred ca asa as fi facut.

| Shooterman a răspuns (pentru Tpuuser1):

Atunci mergi pe drumul tau si fa-ti viata cum vrei tu.nu intrerupe legatura cu ea dar nici sa te preocupe foarte mult situatia asta.detaseaza-te si fa-ti viata cum vrei tu. Esti o luptatoare si o sa te descurci.