anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am niste probleme si nu am cu cine sa vorbesc in detaliu.
Sunt studenta la drept si balneofiziokinetoterapie, 19 ani, Brasov.Am un prieten de 20 ani, student la asistenta medicală, locuim impreuna in Brasov de un an (avem 3 ani de relatie ). Am fost parasita de mama cand aveam 3 luni la bunica.Am fost crescuta de rude pana la 14 ani cu vizite de ale mamei de o luna, doua in special vara, ea era plecată in Italia.
La 14 ani mama mi-a spus ca daca ma voi muta cu ea va cumpara o casa in maxim 2 luni si altele.Am acceptat deoarece oricum eu trebuia sa ma duc la liceu in oras deci n-aveam incotro.Va dati seama ca nu a fost asa cu casa...a stat jumatate de an cu mine dupa care a plecat in Italia. Dupa am stat singura sad la inceputul clasei a 11 a am inceput sa stau cu prietenul meu la mine deoarece ma saturasem de singuratate si oricum era foarte frumos si inca este sa stai cu prietenul tau. Am luat bacalaureatul amandoi.Mama nu este si nu a fost de acord niciodata cu o relatie de a mea, voia sa fiu cu un baiat cu bani in fine...
Ne-am mutat amandoi la Brasov si nu va imaginati ce suparata a fost mama ca a continuat relatia noastra deoarece nu se astepta sa vina si el la Brasov.Ea nu voia sa raman in oras la mine cu orice pret unul din motive fiind sa nu mai fiu cu el.Precizez ca am mai avut un iubit inainte de 3 luni si mama tot asa facea. Mama in momentul actual nu este de acord cu relatia, dar nu are ce face.Plus ca e si falsa crede ca eu ma voi casatori, iar ea va sta cu noi sa aiba grija toata viata de copiii mei.