Buna!
Mie mi-a placut mult:
-Fullmetal Alchemist
-Fullmetaal Alchemist-Brothetrnood
-Clannad
-Clannad After Story
-Sola
-Air
-DN Angel
-Fruits Basket
-Ghost stories
-Lovely Complex
-Vampire Knight
-Vampire Knight-Guilty
Eu le-am vazut ro sub, dar sigur le gasesti si eng sub.
Stai ca-ti mai zic eu...Brace yourself...
Air Gear
Black Rock Shooter
Blood+
Chobits
Chrono Crusade(o sa iti placa)
Cowboy Bebop
D.Gray-Man(o sa iti placa)
Deadman Wonderland(a fost genial, dar vezi ca este un pic horror)
Death Note
Devil May Cry(nota 10)
Durarara!
Honey and Clover(4viataaaa)
Kaichou wa maid-sama!
Kiddy Grade(all the way!)
Kikaider the Animation
Kurokami
Kuroshitsuji(o sa il adori)
Loveless(daca iti place yaoi)
Maria Holic(all the way)
Mnemosyne(este ecchi si contine niste scene de sex, dar nu este hentai...in rest a fost uimitor)
Neon Genesis Evangelion(clasic)
Ouran High School Host Club(merita vazut)
Pandora Hearts(si asta la fel)
Rosario+Vampire
Sayonara, Zetsubou-sensei(dar se te pregatesti sufleteste pentru multa caterinca)
Seikon no Qwaser(este ecchi si destul de ilogic...dar mi-a placut)
Shaman King
Marian2407 întreabă:
bogdannancu789 întreabă: