anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Heiii,
Revin din nou cu o întrebare!
Cum am mai spus-o și în întrebările anterioare, sunt student la medicina, anul 1 la Sibiu, iar după 4 săptămâni și jumătate deja îmi vine sa ma las de facultate. Deși, sunt abia la început, deja perspectivele mele pentru viitor sunt foarte proaste. Sunt introvertit și nu am prieteni, în primele 2 săptămâni de facultate ieșeam împreună cu colegele de grupa după cursuri la cafea sau în pauze, ma simțeam mai bine, deoarece mai îmi dădeam și eu drumul la vorba. Acum, în ultima perioada nu ieșim deloc, nicăieri și ma tot gândesc ca sunt dat la o parte, sunt și singurul băiat din grupa, iar din celelalte grupe nu cunosc pe nimeni. Aici în oraș nu cunosc pe nimeni, iar după cursuri, plec la mine în garsoniera închiriată și stau singuratic. Mai ies prin oraș, dar merg singur prin parcuri și pe la Mall și chestii de genul și sunt foarte trist.
Cum am mai spus, m-am îndrăgostit și de una dintre colegele de grupa și nu pot sa-mi iau gândul de la ea, a devenit deja o obsesie pentru mine. Nici de învățat pentru medicina nu m-am apucat, deoarece nu mai pot din cauza asta și s-a adunat deja multă materie, iar eu la chimie, deoarece am terminat un liceu slab, nu ma descurc, ar trebui sa încep cu chimia de clasa a VII-a. Când sunt la facultate eu tot încerc sa vorbesc cu fata respectiva, de multe ori vorbim despre cursuri, însă atunci când ieșeam toți la cafea, vorbeam mai mult cu ea. Am simțit înca din prima zi de facultate o conexiune între noi, dar nu cred ca ea ma place. Nu am mai simțit asa ceva niciodată, deoarece pana la varsta asta a mea de 23 de ani, nu am avut niciodată relație, nu am ținut de mana niciodată o fata, iar pentru aceasta fata, ceea ce am simțit nu este o atracție fizica, ci una sufleteasca și ea este timida, calma și la locul ei.
Dacă as avea șansa să fim împreună as aștepta după ea și 10 ani, la cât de mult țin la ea.
Când merg pe strada și vad cupluri, stau și ma gândesc ca eu nu o sa am niciodată pe nimeni, nu o sa am veci familie.
Nici în satul natal eu nu am prieteni, cred ca o sa mor singur, nu am niciun rost în aceasta lume.Nu cred ca mai este nimeni în starea mea.
As vrea sa vad și de la ea un semn ca ma place, dar mereu după cursuri, în ultima perioada, ma saluta și pleacă. E cea mai minunata ființă pe care am văzut-o, dacă as avea-o, as face-o mereu sa se simtă iubita, nu m-aș certa cu ea deloc. Eu cand am intrat la facultate, am venit cu gândul sa învăț, de aceea pentru primul an am decis sa stau singur în chirie, am crezut ca o sa ma obișnuiesc, nu am crezut ca o fata o sa ma facă sa nu mai știu de mine. Ma tot gândesc ce sa fac, să-mi vad de facultate și sa încerc sa fiu tot mai bun (oare daca învăț și rămân la fel, o să-mi găsesc jumătatea mai încolo?) au sa renunț, pentru ca nu am nicio șansă să termin facultatea și nu o mai pot face față singuratatii, dacă o țin cu iubirea asta neîmplinita o sa ajung la sinucidere, chiar ieri am vrut sa recurg la acest gest.
Ce ar fi de facut?

Răspuns Apreciat de Editori
| emilllyya a răspuns:

1. Oamenii aia au si ei o viata si sunt si restrictiile. Da, inteleg, vrei sa socializezi, insa in conditiile in care aveti mult de invatat si Romania este si prima ca mortalitate nu cred ca vrea cineva sa stea la cafea in general. Nu e vorba ca tu esti singurul baiat, e vorba de faptul ca ei au mers la facultate ca sa invete, nu ca sa mearga la cafenele si ca, probabil, nici nu vor sa stea zilnic la restaurant in conditiile in care exista o pandemie si niste restrictii.
2. Ce e asa de greu sa inveti chimie? In loc sa stai pana la sfarsitul anului sa te gandesti ca nu stii chimie apuca-te de invatat si vorbim dupa. Chiar si asa, presupun ca tot sunt lucruri care nu au necesara legatura cu chimia, nu? Pe alea legate de biologie nu le poti invata, daca ele exista?
3. Lasa fata in pace. Da, nu e nimic gresit sa iubesti pe cineva si nu spune nimeni ca de acum nu mai ai dreptul la viata proprie, insa ar fi bine sa te concentrezi pe tine si sa iti rezolvi problemele tale. In momentul asta o relatie cu ea probabil nu ar fi una reusita oricum. Incearca sa treci peste frica de chimie, peste faptul ca prietenele (spuneai ca-s doar fete parca) tale nu pot sta toata ziua la cafenea (si din nou, nu e nimic personal cu tine, insa au si ele de invatat, poate au si ele de recapitulat niste materie, poate nu vor sa se riste acum cu restrictiile astea etc). Dupa ce revii si tu de pe aratura scrie-i fetei, insa acum mai bine te distantezi si iti rezolvi problemele.

3 răspunsuri:
| ania a răspuns:

Cea mai profunda nevoie a oricarui om e sa aiba o relatie de intimitate profunda cu Creatorul Lui. Dumnezeu e singurul care ne intelege in mod perfect( el a facut pe unii mai introverti si pe altii mai sociabili si e inacantat de personalitatea fiecaruia).Te incurajez sa citesti Noul Testament si sa il rogi sa iti deschida ocii si mintea ca sa i telegi care e mesajul Lui pentru tine astazi.Perceperea mesajului Lui aduce un echilibru si o fericire pe care nimic altceva nu o poate imita.Si eu am fost foarte introverta si una din cele mai mari frici in timpul stdudentiei era ca nu voi gasi pe cineva care chiar sa imi placa foarte muult si sa fie reciproc.Admiram baietii siguri pe ei, cu perdonalitate de lider si exact asa e sotul meu.A fost foarte reconfortant pentru mine cand a spus ca i-a placut la mine tocmai faptul ca eram calma si linistita si ca nu i- ar fi placut o nevasta care sa vorbeasca la fel de mult ca el.Te incurajez sa te rogi pentru viitoarea ta sotie sa o intalnesti la timpul considerat potrivit de El si mergi pe la biseici unde auzi ca sunt oameni care il iubesc pe Dumnezeu, sa cauti ce activitati cu tinerii au.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Există două mari greșeli pe lumea asta. Să te gândești prea puțin la tine, sau să te gândești prea mult. Cu ambele, nu ajungi nicăieri.

| SeniGo a răspuns:

Esti prea. slabut? Sufleteste si mintal.
Asculta la mine, lasa mizeriile astea, du-te la sala, vorbeste cu niste antrenori buni sa-ti faca niste regimuri alimentare si sa se tina de tine sa cresti in masa musculara. Asta este primul pas in a avea mai multa incredere in tine. Si sa te mai gandesti la facultate. daca consideri ca nu-ti place si nu este de tine, abandoneaza si fa altceva. Spre exemplu eu vreau sa urmez o facultate de transporturi si sa-mi incep propriile afaceri, dar cine stie, poate ma voi razgandi si voi face altceva. Lasa printesele, du-te si fa-te mare, in felul asta vei capata mai multa incredere in tine plus muschi, iar fetelor le place asta =D. Apoi iti vor da ele mesaje. Presupun ca ai si ceva banuti avand in vedere ca stai singuri intr-o garsoniera si esti la medicina... ce ce te-ar avantaja. Trebuie doar sa fii mai indiferent si sa fii mai "dintr-o bucata". Stii doar ca relatiile sunt niste... lucruri pentru oamenii slabi, oameni carora le este frica de singuratate. Ceea ce nu stii tu este ca lupii singuratici sunt de fapt cei mai cautati rolling on the floor si cei mai cool din toate punctele de vedere. Ce n-as da sa fiu eu in locul tau, sa am eu doar colege. in 3-4 luni m-as face mare matahala, as incepe sa pun pun poze pe insta cu fibra, m-as aranja, mi-as lasa niste barba, alea alea, si sa apoi sa vezi cum stateam cu cate 3-4 bagaboante in acelasi timp.