| elisarktis a întrebat:

Hey, acum intru in clasa a 11-a si incep sa ma ingrijorez tot mai mult de faptul ca nu sunt decisa cu privire la ceea ce vreau sa fac in viata. de fapt nici nu caut un raspuns propriu zis, asta e mai mult un "rant" asa, sa ma descarc.

Mi-ar placea medicina, fratele meu a terminat medicina la cluj si ii merge foarte bine, e chirurg, planuieste sa plece in Germania. Nu zic ca nu. chiar daca admiterea e grea, am timp 2 ani sa ma pregatesc cum se cuvine, chiar daca sunt la mate info.
Nu as vrea sa ma transfer la chim bio pentru ca am profi foarte buni la clasa mea si la profilul de chim bio sunt cei mai aiurea profesori din tot liceul. Ma rog, in clasa a 2-a de chim bio, in prima clasa sunt profesori ok, doar ca sunt si 40 de elevi in clasa, nu mai am loc.

Dar intr-un fel, nu-mi place sa bat nimic in cuie. zic de atata timp ca vreau medicina. Adevarul e ca imi plac alte lucruri mai mult. Imi place mult literatura, imi place sa citesc ADOR sa invat limbi straine, imi place sa scriu, mi-ar placea sa fac ceva si in directia asta.
Nu stiu, nu vreau sa regret. Totusi, simt ca medicina e un viitor mai stabil decat. orice pot sa fac cu litere laughing

Mai demult chiar voiam sa dau la arhitectura sau design, de mica eram cu desenul si sunt in continuare, ca si hobby. Eu sunt "aia mai artistica" din clasa si cu compunerile la romana si cu desenul.
Ma rog, simt ca optiunea asta a cam cazut pentru ca m-a descurajat faptul ca o profesoara mi-a spus ca fiul ei a terminat la arhitectura si nu isi gaseste nicaieri de munca si regreta foarte mult. Adevarul e ca e greu sa te stabilizezi in domeniul asta pentru ca e nevoie de putini arhitecti. Mai putini decat ies de la facultate.

Maica-mea ma incurajeaza foarte mult sa intru in invatamant, mereu imi spune ca o sa am vacanta 3 luni, trebuie sa ma gandesc si la viitoarea mea familie, e usor, etc.