| Pufariiiiiiiiiin a întrebat:

Hey!big grin.Cum desfiintez casuta vocala de pe temefon? fundita la primul raspuns.acum vb seriostonguetonguetonguebig grinbig grin:winking

Răspuns Câştigător
| madalyna a răspuns:

1. Formezi #002# (##002# are acelaşi efect) şi apoi apelezi acest număr. Rezultatul este anularea tuturor redirecţionărilor sau devierilor active ale telefonului.

2. Formezi #004# (##004# are acelaşi efect) şi apoi apelezi numărul format. În acest mod anulezi redirecţionarea condiţionată a apelurilor.

Din câte ştiu, acest truc funcţionează pentru reţelele Vodafone şi Cosmote. La Orange este mai complicat, trebuie să iei legătura neapărat cu un operator de-al lor.

2 răspunsuri:
| ßu_6914 a răspuns:

#002#

| Elenuk a răspuns:

* ascultarea căsuţei vocale de la propriul post telefonic este GRATUITĂ
* serviciile de mesagerie vocală sunt uşor de folosit datorită meniului prietenos care furnizează un set de anunţuri vocale ce informează clienţii despre opţiunile disponibile şi îi îndeamnă să întreprindă acţiuni specifice. În orice moment clientul poate solicita asistenţă;
* serviciul permite ascultarea mesajelor vocale şi tipărirea mesajelor fax de la orice telefon fix sau mobil respectiv echipament fax G3, din ţară şi străinătate cu perceperea tarifului corespunzător unei convorbiri către postul de abonat Biz Messenger.
* Clienţii serviciilor de mesagerie vocală îşi pot personaliza căsuţa vocală, prin:
* păstrarea, ştergerea sau personalizarea mesajului de întâmpinare standard;
* introducerea semnăturii vocale proprii;
* modificarea parolei de 4 cifre (implicit, 1111), asigurând confidenţialitatea mesajelor.

Descriere

Biz Messenger - serviciul de mesagerie vocală oferit de Romtelecom clienţilor business, permite înregistrarea, redarea şi gestionarea mesajelor vocale, fax şi fax precedat de mesaj vocal. Serviciul constă în asocierea liniei telefonice cu o căsuţă din platforma de mesagerie vocală, capabilă să preia mesajele.

De ce Biz Messenger?

* efectuaţi operaţii de gestionare a mesajelor: ştergerea/păstrarea, derularea înainte şi înapoi, controlul volumului;
* sunteţi informaţi asupra datei şi orei primirii mesajului vocal;
* primiţi mai multe mesaje în acelaşi timp, chiar şi în timpul consultării sau configurării căsuţei de mesagerie.
* Primiţi mesaje vocale de la orice telefon fix sau mobil, fără a avea nevoie de echipament suplimentar;
* Ascultaţi mesajele vocale oricând doriţi, de la un telefon fix sau mobil;
* Primiţi mesaje fax pe care le puteţi tipări oricând doriţi;
* Stochează până la 50 de mesaje (vocale, fax şi cu mesaj vocal)
* Mesajele vocale ataşate la fax pot avea o durată de până la 5 minute;
* Puteţi recepţiona până la 10 pagini de fax la un singur apel, capacitatea maximă a căsuţei fiind de până la 100 de pagini;
* Puteţi înregistra un mesaj de întâmpinare cu o durată de până la 20 de secunde;
* Mesajele de voce şi fax sunt păstrate în căsuţă timp de 7 zile după redare, iar cele neredate timp de 30 de zile.

Condiţiile în care se face redirijarea apelurilor:

* redirijare pe "nu răspunde" (implicit) - în situaţia în care clientul nu preia apelul într-un interval de timp prestabilit;
* redirijare pe "ocupat" (opţional);
* redirijare pe "post telefonic deranjat" (implicit, în situaţia în care clientul a optat pentru redirijare pe "ocupat") - dacă apelul nu poate fi finalizat din motive de linie telefonică sau terminal deranjate... fundita?