| Minkeeeee a întrebat:

Hey guys! Nu sunt inca la liceu dar vreau sa stiu de pe acum ce sa fac cu viata mea. Sunt mai multe lucruri care ma pasioneaza si cu care as putea merge mai departe dar am nevoie de putin ajutor in a alege. Aici e o mica lista cu "placerile" mele :

-hairstyle-urile & cosmetica (make-up) >- aici m-am gandit ca as putea lucra intr'un salon de frumusete sau sa'l deschid on my own.

-limbile straine (engleza & spaniola mai putin franceza) unde mi'ar placea sa lucrez ca translator sau in turism ca ghid.

-pc stuff - ma pasioneaza informatica chiar daca la scoala nu facem (no jokes) si mi'ar placea sa devin programatoare.

Vreau sa stiu ce profil de liceu sa aleg apoi care dintre meseriile de mai sus este mai bine platitahee hee Ce'mi sugerati sa urmez? :-s

Obviously, a bow for the best helping answer!
Bineinteles, fundita pentru cel mai bun/ajutator raspuns! big grin

4 răspunsuri:
| speranata a răspuns:

Pai cea mai bine platita ar fi translator, sau ghid
apoi :programatoare
apoi :make-up


eu te-as sfatui sa intrii la un liceu de limbi straine. cu limbile straine se castiga fff mult si daca mergi la un liceu care are engleza ca profil o sa vizitezi Anglia, sua, depinde o sa mergi in tari straine pentru a face practica daca mergi pe un profil de spaniola o sa mergi in spania. ceva extraordinar daca mergi pe un prfil de franceza mergi in Franta /. LImbile strine st prea bine platite. la informatica sunt deja prea multi nu prea se mai plateste bine dar pe un profil cu limbi straine poti sa urmezi ceva mai bine decat ghid cum ar fi daca inveti bine franceza si dai la un liceu de franceza facultatea daca nveti bine o poti face in America.
smug
si sa iti faci acolo o slujba si sa mergi de exemplu numai vara sau cand vrei u pentru ca se kastika acolo in 3 luni cat castigi aici pe aceeasi meserie in 12 luni (un an ) sau poti avea aici un serviciu. cum vrei u dar daca te faci make-up nu se castiga bine
asata este sfatul meu :*:*: