| different a întrebat:

Risc sa fiu exmatriculata din cauza unei prostii:am cumparat o sticla de vin si i-am dat`o cadou unui coleg ieri cand faceam schimburi de cadou.Sunt o eleva extraordinara, la prima abatere.Sunt in clasa a8a si pana acum mediile au fost peste 9 la toate materiile.Maine voi lua niste premii pentru olimpiade.Credeti ca voi fi exmatriculata? Sunt disperata!

Răspuns Câştigător
| Mandy a răspuns:

So What?
Stai linistita, toti elevii am facut prostioare la viata noastra.Si sfatul meu e sa nu le spui parintilor, pentru ca sunt sigura ca nu vor afla din alta parte.Stai tu linistita, asta este farmecul de a fi elev.Pe langa notele mari [pe care te felicit ca le ai] trebuie sa mai si piperezi putin anii scolari cu cate o nasbatie, ca sa-ti aduci aminte.Gandeste-te putin:Cand o sa te intrebe copii tai " mami tu cum ai fast cand erai eleva" tu o sa le spui "Pai am fost o tocilara si ...cam atat" Asa imi ai ce povesti, si crede-ma ca nu asta o sa fie la tine ultima prostioara laughing
o sa mai ai timp sa faci...ohoho.sa vezi la liceu smug
So, smile for me happy

9 răspunsuri:
| Jessica a răspuns:

Sa fii exmatriculata din cauza unei sticle cu vin? Nu'ti face probleme!

| anDa a răspuns:

Nu te poate exmatricula pentru o chestie din asta la prima abatere. Dar ai grija de faci pe viitor daca mai esti si o eleva extraordianara.
:* Succes!

| GyeBaek a răspuns:

Stai linistita, ai gresit odata nu-i nimic.si orocum profi incercasa scape de elevii mai prosti.

| 3NGL3ZUL a răspuns:

Petru un lucru asa de marunt n-ai putea fi exmatriculata daca esti buna la invatatura in primul rand eu cred ca diridinta ta (diriga happy a vrut sa te sperie asa cum fac profesorii sau sa-ti scada nota la purtare nu-ti face griji ca daca erai intra 11 erai exmatriculata ok? fundita?

| WooDeeMe a răspuns: