| VivianVixes a întrebat:

Sa incepem cu inceputul. Am 13 ani (aproape 14 intr-o luna), sunt clasa a8a si parerea mea e ca sunt o eleva destul de buna. De 10 nu am fost, decat in I-IV, dar sunt de nota 9. Ca orice copil, normal ca mai iau si note mai proaste, cea mai proasta fiind pana acum de 6. Oricum, ideea este ca am dat inainte de vacanta teza la istorie, si la partea a treia ce consta intr-o sinteza a unei lectii, pur si simplu m-am blocat. Am scris doar putin din acea lectie, cam 10- 15 randuri. De mentionat ca am avut de invatat pentru teza vreo 10 lectii, fiecare a cate 2 pag stundentesti. Numai ca in momentul in care am ajuns la a treia parte, pur si simplu am uitat totul. Totul despre acea lectie, pentru ca pe restul mi le aminteam perfect. Dupa pauza ne-a si adus tezele, si nu va mai spun cat am plans si mi-am bagat unghia in gat pentru ca am luat 5. Nu i-am spus mamei, trebuie sa ii spun azi sau maine, dar imi este extrem de frica pentru ca stiu ca la o nota de 8 in anii trecuti, chiar am venit la scoala cu ochii vineti de doua ori. M-am gandit chiar sa nu vin acasa, dar nu am unde sa merg, sau la sinucidere, dar asta e alta poveste. Intrebarea mea este: Ce sa fac? Cum sa ii spun? Oare o sa ma bata? O sa fie rau?

6 răspunsuri:
| мιнαɛℓα36 a răspuns:

Explica-i mamei tale ceea ce ne-ai spus si noua aici, nu ar trebui sa te bata!
Intotdeauna am considerat ca un elev trebuie sa fie foarte atent la ore si la ceea ce spune profesorul pentru a "prinde" cat mai mult din lectie inca din clasa, astfel evita invatatul mecanic, acasa!
Blocajele apar tocmai cand ai foarte multe informatii de asimilat dintr-o data!
Ai putea sa-i propui mamei sa iti cumpere suplimente alimentare(vitamine) care ajuta la imbunatatirea memoriei(de exemplu memo plus), dar citeste cu atentie prospectul si specifica varsta la farmacie! La liceu vei avea mult mai mult de invatat!

| Onutzyk a răspuns:

Explica`i esti o eleva buna, dar care are zile mai proaste...
Ea nu a fost eleva?