| user7799 a întrebat:

Salut! Nu prea stiu cum sa formulez asta dar o sa incerc, sper sa intelegeti.
Salut! Sunt un elev la scoala (5-8).Scoala imi dauneaza sanatatii cred(am facut test de depresie si arata ca am, online) si parintii ma cearta de obicei cand iau o nota sub 9, plang si zilnic pentru ca stiu ca am dat teza la romana acum ceva timp si stiu ca nu prea am facut si ca o sa fiu certat(doamna de romana ne si umileste in fata clasei, ca ne corecteaza in clasa si spune toate greselile si nota cu voce tare).Imi poate spune cineva ce pot face?

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| Tia10 a răspuns:

Bună! Te înțeleg și știu ca îți este greu. Și eu am depresie și mi-a fost mereu f greu și nașpa la școală, sincer. Plângeam zilnic atât de tare, am avut colective și profesori care făceau totul mai rău. Îmi era foarte greu sa continui și sa fiu acolo, cu greu rezistam. Știu ca e greu, dar trebuie sa fii puternic cât poți. Măcar 8 clase sa le termini și vezi tu după. Adică ia-o încet, zi după zi. Eu asa am făcut. Încearcă sa treci prin toate greutățile astea și sa reușești, ca mai apoi, cel puțin sa scapi de generala. Poți sa o faci! Mai rezista! Sau încearcă sa te muti, poate la alta clasa, poate la alta școală. Cum consideri tu. Legat de note, părinții mei la fel sunt. Adică eram și bătută daca nu făceam zilnic exerciții la mate. Ai putea sa încerci sa le explici ca faci ce poți și sa nu te mai certe, sa încerce sa te ajute dacă vor sa se implice sau poate sa faci meditații. Dar dacă știi ca nu sunt genul de părinți la care merge cu vorba, tu fa ce poți, dar ai grija sa nu te epuizezi prea tare și sa te consumi. Plângi cât ai nevoie, plânsul ajuta. Dar fii puternic și termina generala. Știu ca e greu, dar e greu pana o sa fie mai bine. Intr-o zi o sa ții minte ca ai scăpat de generala și o sa te uiți în urma ca ai reușit! Am încercat sa ajut cât pot...nu știu ce sa mai zic. E greu, într-adevăr, dar nu e nimic peste care nu poți sa treci!?

2 răspunsuri: