| Panteryas a întrebat:


In data de 25.12. 2013 am facut o comanda pe siteul xphones4all la un produs.
PS:Cu toate ca nu aveau nici un program de lucru afisat pe site stiam ca cel mai probabil nu lucreaza in zilele de Craciun dar comenzile procesate sunt preluate oricand automat de un soft si sunt plasate respectiv cand magazinul isi incepe activitatea.
Astazi in data de m-am razgandit si le-am trimis un email in care am precizat ca doresc anularea comenzii facute in data respectiva cu toate datele mele de contact precizate si in punctul de livrare al comenzii.
Precizez ca inca nu a fost confirmata comanda nici pe email nici telefonic.Nu am apucat sa platesc deoarece am ales sa achit ramburs,la primirea coletului.
Intrebarea mea este daca ar putea exista probleme,nu stiu,de orice natura...
Dau funda, multumesc!

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pune mana si suna, telefonic e mai usor sa clarifici situatia

| Panteryas explică (pentru suntserios):

Exact asa s-a intamplat doar ca m-au sunat ei intre timp.Situatia s-a rezolvat.Multumesc!

2 răspunsuri:
| Panteryas explică:

Corectare : "Astazi in data de 27, m-am razgandit"