| TheGamer123 a întrebat:

Vreau ca la aceasta problema sa-mi raspunda oamenii maturi care ma pot ajuta. Sunt clasa a opta, invat pentru examen... dar am o problema... as vrea si eu sa ma joc pe calculator. parintii nu imi dau aceasta oportunitate pe motiv ca este clasa a opta si ca trebuie sa invat. Nu sunt un elev eminent dar nu sunt nici balega. invat exact cum ar trebui. Nu am acea motivatie... tin neaparat sa ma joc si eu pe PC. Cand am cumparat acel pc, am pus bani toti, eu am pus 1000 de lei adica jumate din suma. Acei bani au fost stransi de mine, din munca proprie - am spalat casa in lung si in lat ca sa imi dea mama 3 lei. Cu chiu cu vai am strans acei 1100 lei si am cumparat toti acel PC. Mi-au pus parola la PC sa nu il pot accesa. Deci efectiv inntru de pe telefon in steam si imi vad toti colegii de clasa cum joaca csgo si ma apuca plansul, jur. Vreau si eu sa imi conving parintii altfel o sa iau calculatorul, il sparg, si chit ca ma da afara din casa imi bag ceva in el... dau funda.

Răspuns Câştigător
| ToKen a răspuns:

Zi-le direct ca te frustreaza masurile lor. Ca nu te motiveaza in niciun fel fapul ca iti ingradesc libertatea. Ca ai nevoie de un mijloc prin care sa te recreezi dupa ce iti storci creierii cu materiile. Ca daca te lasa la pc, asta nu iti va scadea performantele scolare..si tot asa. Desigur, ai putea s-o dai altfel:"Bucurati-va ca imi place sa stau la pc, si nu prin baruri", chestii de genul. Umbla la latura emotionala, fa-i sa se simta vinovati, manipuleaza-i. Functioneaza, chiar daca nu o sa-ti arate imediat.

Pricep ca te deranjeaza rau faptul' ca n-ai acces la pc momentan, da' nu-l sparge ca mi se rupe sufletu'..mai ales ca te-ai miscat pentru banii aia.

Nuj, zic si eu.

Seara geniala!

| ToKen a răspuns (pentru ToKen):

VA* scadea. Greu cu gramaticu'

5 răspunsuri:
| Alexandru_Grigoraş_1980 a răspuns: