| andreisergiu123456789 a întrebat:

Anul asta dau bacul la matematica. Avand in vedere ca bacul incepe acum din iulie, mi-am propus sa iau 8 in simulare la mate, convins ca pana in iulie o sa pot creste macar pana la 9.

Mi-ati putea da niste sfaturi despre cum as putea lua 8 in simulare la mate? Sunt un elev mediocru spre mediu(de nota 6 sau 7). Daca dintre voi, a fost careva in situatia mea, mi-ar putea da si mie cateva sfaturi, poate mi-ar putea sa-mi povesteasca cum a reusit? Va multumesc anticipat! Astept sfaturi!

Răspuns Apreciat de Editori
| RainmakerX a răspuns:

Salut! Am fost mate-info intensiv info. (foarte bun la info si romana, jalnic la mate)

In simularea din clasa a 11-a am luat 6 la mate, iar in cea din clasa a 12-a 8. La bac am avut 9.5 (la mate), 9.6 info si 9.7 romana deci am recuperat pana la urma matematica.

Stii ce greseam? Si iti spun cu toata sinceritatea...
Degeaba faci 300 de variante daca le faci cu baremul in fata sau daca te uiti pe teorie in timp ce le faci. Variantele pe care le faci rezolva-le ca si cum te-ai afla la bac! Acorda acel timp si straduieste-te cat poti. Dupa ce vezi ca esuezi, iei frumos teoria pentru exercitiile pe care nu le-ai putut face si le rezolvi dar nu copiezi baremul ca o maimuta! Trebuie sa gandesti : de ce este formula asta asa sau cu ce pot sa aseman chestia asta? O mai pot folosi si altundeva?

Sincer mi-e dor de matematica de bac laughing)

| andreisergiu123456789 explică:

Uite cum as proceda combinand metoda mea(care o folosesc de ani buni) si metoda ta:
1.)Mai intai as lua 100 de variante din 2017 si 100 de variante din 2018.
2.)As rezolva variantele din 2017 cu baremul langa mine, dar nu m-as uita pe el ca maimuta, ci as urmarii fiecare pas din rezolvare si l-as gandi logic cum ai spus tu.