anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutari tuturor membrilor din acest grup. Am sa ma prezint putin inainte de a mi incepe "lista cu problemele mele existentiale" cu care ma confrunt aproape in fiecare zi.
Am 15 ani, sunt elev la profil real si as putea spune ca ma urasc atat de mult incat as dori sa mi dau singur ortul popii. Pur si simplu am obosit. De acum hai sa spun de ce...
Deci, pe langa faptul ca din clasa a 6-a pana in clasa a 8-a am fost batut si injurat de vreo 90% din colectivul scolii la care am invatat (cei 10% nu cred ca ma cunosteau btw), 3 ani in care am fost prostul tuturor, sacul de box al tuturor, venise si liceul. Mate-info, uau, inca suna ca o adevarata provocare pentru mine acest profil.
Cand sa incep minunatul liceu, am vazut ca sunt destul de multi fitosi (oras mic, fite mari) si am incercat sa mi aleg cateva persoane cu care sa mai stau la o vorba, la un suc ceva (bine, pana in momentul asta m-au lasat toate, motiv pentru care ies singur afara cu castile in urechi si citind meme-uri pe hiddenlol) dar se pare ca am esuat, dupa cum am spus si in paranteza anterioara...
Cat despre notele la scoala, ma mentin pe media 9, 00 anul asta scolar, dar parintii mei trag de mine ca asta nu e medie de elev de mate-info si mi zic in fiecare zi aceeasi placa, adica de faptul ca o sa ma transfere la mecanica agricola si chestii (Totusi eu imi dau silinta si incerc din rasputeri sa fiu destul de bun). Cat despre fete, si-au batut destule joc de mine si de sentimentele mele, nici nu mai precizez de fenomentul "friendzone". Mi-e ciuda ca toti colegii mei au prietena/ prieten (DA, IN CLASA A 9A FRATE) iar eu sunt forever alone ul clasei si se tot trezeste cate una sa mi faca o gluma de asta subtila care normal ca ma deranjeaza.
Ca o paranteza, in clasa a 6a ma apucasem si de chitara, chestie pe care toata lumea nu prea a "acceptat-o" si nici nu am zis la nimeni ca mai iau premii pe la concursuri de muzica and stuff.