anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutari tuturor membrilor din acest grup. Am sa ma prezint putin inainte de a mi incepe "lista cu problemele mele existentiale" cu care ma confrunt aproape in fiecare zi.
Am 15 ani, sunt elev la profil real si as putea spune ca ma urasc atat de mult incat as dori sa mi dau singur ortul popii. Pur si simplu am obosit. De acum hai sa spun de ce...
Deci, pe langa faptul ca din clasa a 6-a pana in clasa a 8-a am fost batut si injurat de vreo 90% din colectivul scolii la care am invatat (cei 10% nu cred ca ma cunosteau btw), 3 ani in care am fost prostul tuturor, sacul de box al tuturor, venise si liceul. Mate-info, uau, inca suna ca o adevarata provocare pentru mine acest profil.
Cand sa incep minunatul liceu, am vazut ca sunt destul de multi fitosi (oras mic, fite mari) si am incercat sa mi aleg cateva persoane cu care sa mai stau la o vorba, la un suc ceva (bine, pana in momentul asta m-au lasat toate, motiv pentru care ies singur afara cu castile in urechi si citind meme-uri pe hiddenlol) dar se pare ca am esuat, dupa cum am spus si in paranteza anterioara...
Cat despre notele la scoala, ma mentin pe media 9, 00 anul asta scolar, dar parintii mei trag de mine ca asta nu e medie de elev de mate-info si mi zic in fiecare zi aceeasi placa, adica de faptul ca o sa ma transfere la mecanica agricola si chestii (Totusi eu imi dau silinta si incerc din rasputeri sa fiu destul de bun). Cat despre fete, si-au batut destule joc de mine si de sentimentele mele, nici nu mai precizez de fenomentul "friendzone". Mi-e ciuda ca toti colegii mei au prietena/ prieten (DA, IN CLASA A 9A FRATE) iar eu sunt forever alone ul clasei si se tot trezeste cate una sa mi faca o gluma de asta subtila care normal ca ma deranjeaza.
Ca o paranteza, in clasa a 6a ma apucasem si de chitara, chestie pe care toata lumea nu prea a "acceptat-o" si nici nu am zis la nimeni ca mai iau premii pe la concursuri de muzica and stuff.
Cant si in mometul de fata, nu am ce zice, ma mai eliberez si eu de tot stresul asta. dar cand vad ca nimeni nu ma asculta desi diriginta m-a rugat sa vin cu chitara la scoala, eu am compus si imnul liceului la care invat, dar mai mult vorba vine, ca mi-am dat seama ca toti sunt falsi si toti sunt pe interese. (Am incercat sa "agat" si fete cu chitara dar se pare ca tot smecherul ala de dupa blocuri e "forta", ce sa zic).
Aaaaa da, sa nu uitam ca si aici incepe lumea sa si bata organul de mine fara vreun motiv anume.
Chestiile astea m au facut sa ma simt inutil, prost, fara vreun rost, in plus, un nimic sim-am inchis in mine atat de mult si am tacut atat de multa vreme, incat am ajuns la frustrare si disperare. mai ales ca lucruri de genu' mi se intampla cam in fiecare zi.
Vine intrebarea: Daca tot sunt inutil si tot sunt singuratic si tot nu contez pentru absolut nimeni, de ce nu m-as sinucide? Adica si asa fac umbra pamantului degeaba.
Sunt asa intr-un labirint din care nu mai scap absolut deloc.
Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Simt ca explodez. happy

10 răspunsuri:
| FaraNume1245 a răspuns:

Nu te sinucide, nu merita. Trebuie sa schimbi ceva la tine.
"Am incercat sa "agat" si fete cu chitara dar se pare ca tot smecherul ala de dupa blocuri e "forta"" - are o atitudine mai buna decat tine. Nu-i canta la chitara si nu face cadouri si nu fi romantic cu o fata pe care abia ai cunoscut-o. Pe langa asta, nu toti "smecherii" vin de dupa blocuri si nu toti care vin de dupa blocuri sunt "smecheri". Intr-adevar, cand stai dupa blocuri tinzi sa te intaresti si maturizezi, dar nu se intampla mereu.
Ignora oamenii care nu-ti plac. Oricum cei mai multi sunt niste lasi falsi.
"De obicei daca nu au de ce sa se ia de mine, isi cauta. Ori imi pun o piedica, ori imi dau palme la ceafa" - si tu stai ca lemnul si le iei. Asta e problema.

| SE3B a răspuns (pentru FaraNume1245):

Am sa incerc sa ma impun mai mult de acum.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Gandeste-te care sunt motivele pentru care se face misto de tine, trebuie sa existe. (Cel mai probabil tu le permiti, dar astept sa aud de la tine motivele, apoi iti dau si sfaturi)

| SE3B a răspuns (pentru anonim_4396):

De obicei daca nu au de ce sa se ia de mine, isi cauta. Ori imi pun o piedica, ori imi dau palme la ceafa (chestie ce ma "activeaza" dar nu in mod placut), ori gasesc ei ceva. Depinde de context, ca sa zic asa.

| anonim_4396 explică (pentru SE3B):

Ok, si de ce fac asta? Eu am dedus ceva, dar te las pe tine sa-mi spui. Apropo, cumva te imbraci in haine de rocker?

| SE3B a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu-s fan inrait rock, am doar 2 3 trupe pe care le ascult, nu mi plac hainele de rocker, in schimb am un tricou cu guns n roses pe care nu l port niciodata la scoala laughing

| anonim_4396 explică (pentru SE3B):

Si totusi, te-ai putea prezenta si altfel?

| 6Anonim9 a răspuns:

Bate-ti si tu joc de sentimentele fetelor, ignorandu-le. Apuca-te de sala sau ceva sport care te dezvolta semnificativ din punct de vedere fizic, continua cu chitara, si incepe si tu sa te impui. In generala eram si eu mai pampalau, dar mi-am dat seama ca trebuie sa te impui in fata tuturor, si apoi toti iti devin "prieteni". Treaba cu fetele... Cauta-ti una deschisa la minte, linistita, nu pune la suflet tot ce patesti cu panaramele din generatia asta de **** (din care fac si eu parte) care din pacate-s cam multe. Sper ca te-am ajutat cumva, asa, pe scurt explicat. Mult succes!

| SE3B a răspuns (pentru 6Anonim9):

Ar fi chiar o idee buna ignoratul, problema e ca sunt destul de "sensitive" si nu-mi prea iese. Chiar o sa ma apuc de sala, daca tot termin anul asta scolar. Cat despre "deschise la minte", crede ma ca toate s luate laughing.

| SatanelDeLaVaradia a răspuns:

Ba prietene e rau ce faci gandeste ca sunt atatia care vor sa traiasca si nu pot si tu ca prostu vrei sa iti iei viata, altii care nu au ce manca si nici telefon sa asculte muzica sau sa aiba internet si tot nu se sinucid!
problema ta e ca esti putin pampalau din cate zici dar e ok cu timpul o sa se schimba treaba asta poti incepe sa joci cs go poate sa iti schimba alimentatia sa mergi la sala si sa iti schimbi comportamentul de a nu mai fi pampalaul clasei.
media 9 e ok parintii tai sunt prosti si niste comunisti incuiati da cu pumnu in masa nu te lasa manipulat de ei poate si din cauza lor esti asa ei te fac sa fi asa
nu are nimic daca nu ai o prietena o sa ai si tu intr-o zi nu toti copii din tara asta au deci e ok
lasate de iesit singur cu castile in urechi si uitat pe situri rasiste comportate ca un copil normal
nu ar fi rau sa mergi si la un psiholog sa ii zici toate astea tear ajuta foarte mult mai mult ca oricine
bafta boss