| Ichigo a întrebat:

Am 2 conturi si 2 carduri la BT.
Tocmai mi-am transferat o suma prin internet banking de pe un cont pe altul.
Folosing cardul contului ce a primit banii, am vrut sa cumpar ceva in online, insa imi respinge tranzactia.

De ce? Sunt bani suficienti. Am gasit o informatie si vreau sa o confirm. Nu vad banii trimisi daca intru la tranzactii chiar daca ei imi apar la vizualizare cont. Si am citit undeva ca procesarea se face in 24 de ore de la transfer. Deci tehnic nu am banii inca in cont transferati si trebuie sa astept 24 de ore, de aceea imi da eroare?

Răspuns Câştigător
| Striker14 a răspuns:

Posibil sa fie faza cu asteptatul, tot posibil e ca acel magazin online sa nu accepte carduri de RO...sau sa necesite card in euro sau dolari. Asteapta 24 de ore, si daca nu-ti merge, da un email la customer support

| Ichigo explică (pentru Striker14):

Le-am dat deja mail dar ma indoiesc ca o sa ma ajute. Am incercat si pe alt site similar acelasi produs sa-l iau si la fel, deci presupun ca trebuie asteptat 24 de ore. Zic asta deoarece am facut niste tranzactii de test acum ceva zile si vad ca exista o zi diferenta mereu intre data tranzactie si data valuta.

In plus, ma uit si la ce e in cont, Sold disponibil online vs Sold contabil online, la primul imi vad banii transferati si la al doilea banii ce i-am avut pana la transfer. Deci da, banuiesc ca astept pana maine.

| Striker14 a răspuns (pentru Ichigo):

Nu sunt client BT, eu la Raiffeisen n-am aceasta problea, cand apar in cont inseamna ca pot sa-i cheltui. Daca nici maine nu poti, chiar nu stiu, suni la banca si ii intrebi care e treaba, trebuie sa iti ofere suport 24/7

3 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Inca n-ai priceput?
Bancilor si in secolul 21 (era calculatoarelor si internetului) sunt necesare zile pentru un transfer bancar.

In acest interval, tu nu mai ai banii in cont, destinatarul inca n-are banii, iar banca le da imprumut la altii, contra dobanda si comisioane...