| GandacelScumpicel a întrebat:

Buna! Am avut și eu o situație ieri.Mi s-au retras din contul de BCR 3 sume de bani,neautorizate de mine,de către un site care nu îl recunosc, tranzactia apărând că fiind făcută online.Sumele apareau in 'sume blocate'.Azi am fost la sucursala,iar la acel moment,sumele încă apăreau în 'sume blocate'.Am făcut aviz de refuz la plata pentru fiecare suma, și fata mi-a spus că atunci când o să încerce să retragă banii o să se lovească de acest aviz de refuz de plata.Acum pe seara am intrat din nou în aplicație și am văzut că toate cele 3 sume apar ca procesate.Este normal faptul că acestea sa fie procesate,având în vedere că am făcut acele avize de refuz de plata până că aceste sume sa apară ca procesate? Pot sa fie procesate, chiar și dacă e făcut acest aviz de refuz? Mulțumesc de eventualele răspunsuri!

3 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Clarifica cu banca, personal!

| Frank51 a răspuns:

Da, durează cam 3-7 zile lucrătoare să primești banii înapoi, pentru că se investighează, se ia legătura cu magazinele alea online și se verifică multe date.

| Furnicuta000 a răspuns:

Pai tu ai facut cerere ca sa nu-ti mai retraga pe viitor bani. Odata ce plata e efectuata e greu sa o mai opresti. Si eu daca ma duc sa cumpar ceva de la Profi si platesc cu cardul si ma uit in aplicatie dupa aceea imi apare "tranzactie in asteptare" pana a doua zi dar nu inseamna ca pot sa ma duc la banca si sa anulez acea plata pentru ca ei nu au de unde sa stie daca eu am luat sau nu ceva in schimb. Daca se constata ca tu nu ai vrut sa faci acele plati atunci primesti banii inapoi, dar numai dupa ce se investigheaza