| FernandaSonami a întrebat:

Bună, am o problema cu cardul, e BRD eu acum sunt în străinătate la munca și am lăsat cardul familiei sa se folosească de bani, am o problema nu poate să scoată bani cât nici sa-i folosească la magazin, apare ceva cu "blocat". Aș putea încerca prin aplicație să transfer bani pe alt card?

3 răspunsuri:
| antimulte a răspuns:

Suna la banca, daca apare ceva cu blocat 100% banca e cea care l-a blocat. Ei il vor debloca dupa ce ii lamuresti cum stau lucrurile, dar sa ai actele la indemana ca te vor intreba tot felul de detalii ca sa stie ca vorbesc cu titularul de cont sau nu.

| mihai69 a răspuns:

Prin aplicație (probabil cea de mobile banking de la BRD) poți muta banii în orice cont sau la altă bancă. Dacă pe contul unde-i muți există un card activ, familia îți va putea folosi acei bani.
Dar ar trebui să suni și să vezi și motivul blocării cardului pe care l-ai lăsat acasă și dacă e doar preventiv, să-i rogi să-l deblocheze.

| Speranta12 a răspuns:

Suna la BRD relatii cu clientii. Ti-l poate debloca de la telefon. De obicei banca il blocheaza automat daca sesiseaza ca s-au facut mai mult de 10-15 plati contactless fara introducerea PIN-ului. Le spui linistit ca ai lasat cardul familiei si ca ei au facut niste plati si ca tu stii despre ele. Asa am patit si eu sa las cardul familiei si n-a avut vreo problema banca cu asta. Apoi iti va debloca cardul.

Sau poate fi alta problema pentru care ti l-a blocat. Suna si vei afla. Singura problema ar fi tariful telefonic, dar nu stiu exact.

Altfel, cred ca da, poti transfera bani de pe contul actual intr-un alt cont, gen alt cont bancar sau in contul Revolut. Poti incerca.