| annna27claudia a întrebat:

Bună! Am o problemă! Daca stie cineva rezolvarea sau ce as putea face, m-ar ajuta mult! Am transferat o suma de bani de pe cardul de la Cec banck către cardul de la banca Transilvania, am primit mesaj pe numărul de telefon ca banii au fost retrași însă pe cardul către care am transferat, banii lipsesc. Am primit mesaj tot pe nr ca am primit suma de bani prin intermediul ALIAS, am intrat pe aplicația cardului si nimic, niciun ban. Precizez ca au trecut 3 zile de atunci si nimic, am dat refresh si pe aplicație tot nu apare... Ati pățit si voi asa ceva? E posibil sa am banii in cont si pe aplicație nu? E prima data cand fac un transfer de la doua bănci diferite

Răspuns Câştigător
| sierra1 a răspuns:

Teoretic, soldul trebuie să fie vizibil instant. Cere la cec/bt un extras de cont, ăla reflectă exact situația

3 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Si azi de ce nu ai mers la bancă sa îi intrebi pe ei? Ai stat asa sa ne intrebi pe noi? In Romania se fac multe fraude cu cardurile bancare, poate chiar banca ti a blocat cardul i so fi parut ceva suspect, luni mergi la banca transilvania si intreaba i pe ei, doar ei stiu ce s-a intamplat nu stim noi.

| Furnicuta000 a răspuns:

Daca au trecut 3 zile lucratoare inseamna ca pe undeva e o problema si trebuie sa intrebi la banca

| GPA a răspuns:

Uite, tu nu transferi sume de pe un card pe altul, tu transferi sume (sold) de la un cont bancar către alt cont bancar. Aplicația de Internet Banking îți afișează statusul contului tău bancar, de la tranzacțiile efectuate până la sumele încasate (suma pe care ți-ai transferat-o). Cum ai efectuat transferul? Transferul trebuie făcut prin IBAN-ul contului (nu al cardului) deschis la Banca Transilvania. În aplicația de Banking de la CEC Bank ai posibilitatea transferului către un alt cont bancar, prin IBAN, iar în cel mult o zi, banii sunt virați în cont. E imposibil să nu se transfere, decât dacă banca trece printr-o mentenanță, de exemplu, o verificare de soft în vederea eliminării unor buguri, unor erori, care poate dura ceva timp, ducând la imposibilitatea transferurilor bancare pentru o anumită perioadă de timp. Actualizează-ți, de asemenea, aplicațiile de Banking. Mai așteaptă încă o zi, două...
Dacă încă nu apar în contul de la Banca Transilvania, trimite o înștiințare : suport@ceconline.ro

sau mergi direct la un sediu CecBank și le prezinți problema, ei vor investiga mai departe unde au ajuns banii tăi, dacă s-a transferat în contul corect s-au dacă ai transferat greșit, către alt cont.