anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

Bună seara. Aș avea o întrebare. După terminarea liceului, am beneficiat de ajutor de șomaj timp de 3 luni până la începerea facultății. După un an, am primit ceva plic acasă cum că aș fi înregistrată la o companie de asigurări de pensii private etc. Acum am primit iar plic și am văzut intr-un tabel că au fost depusi 27 lei la activul personal la 1 lună după terminarea șomajului. Eu nu am avut niciodată contract de muncă, fiindcă sunt studentă și nu am muncit niciodată. Am luat doar ajutorul de șomaj după terminarea liceului si atat si nu m-am inregistrat la nicio companie de asigurări. Credeți ca cei de la ocuparea fortelor de munca mi-au deschis cont la compania respectiva? Cum ar trebui sa procedez? Mulțumesc

1 răspuns:
Bula
| Bula a răspuns:

Deoarece si anii in care primesti ajutor de somaj sunt socotite ca vechime la pensii, Casa de Pensii ti-a depus si tie un procentaj la Pilonul 2 de pensii (unde ai cumulate 27lei in 3 luni). La aceea suma se va aduna contributie si cand vei lucra.
Nu trebuie sa faci nimic, ei iti trimit periodic instiintari din oficiu despre suma cumulata.