| L09L09L09 a întrebat:


Doresc sa infiintez o firma, ideea mea e sa fac un SRL, vreau sa fac o mica afacere in domeniul sere/solarii si in viitor sa fac un proiect pentru fonduri europene. Eu sunt si la o facultate din acest domeniu. Am inteles ca firma trebuie sa aiba minim un an si sa si inregistreze profit pentru a fi eligibila proiectului.
Intrebarile mele, daca sunt student, infiintez gratuit firma? Stie cineva toti pasii? Daca am infiintat firma, trebuie sa angajez cu acte un contabil sa imi tina gestiunea?
Am mai auzit de un tip de firma, tocmai pentru tineri, SRL-D, am inteles ca tinerii "primesc" 10.000 de euro pentru inceperea unei firme. Daca fac SRL-D mai pot accesa si fondurile europene pe acea firma?
Pentru detalii, astept si mail eventual de la persoanele care se pricep mai bine: liv_g3o@yahoo.com. Va sunt recunoscator, o seara placuta sa aveti!

3 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

In cazul tau poti infiinta un SRL-D.
Ar fi bine sa studiezi OUG nr.6/2011, cu md. si compl. ulterioare.
Suma de maximum 10.000 euro o poti primi doar daca ai si tu aceasta suma si o folosesti pentru un proiect.

| L09L09L09 explică (pentru Ioandelasal):

Foarte buna informatia, multumesc! Dar am mai sarit unele randuri, poate chiar peste partea asta am sarit. Firma, SRL-d ul trebuie sa aiba angajat permanent un contabil care sa se ocupe de acte sau poate face oricine asta daca se pricepe? Cum se procedeaza cu astea?

| Ioandelasal a răspuns (pentru L09L09L09):

Nu este obligatoriu ca firma sa aiba angajat un contabil cu norma intreaga, poate angaja cu fractiune de norma sau sa incheie un contract cu o firma de contabilitate sau cu un contabil autorizat independent.