| Oshogreen a întrebat:

Bună seara!
Mă aflu în următoarea situație, am cumpărat de la o firmă, 2 paleți de produse(jucării resigilate de pe Amazon).
Totul bine și frumos, am contactat firma, persoane foarte amabile care să-ți câștige încrederea, le plătesc prin transfer bancar, ajung paleții și aici începe surpriza...
În paleții respectivi, nu erau jucările la care mă așteptam, nici vorbă de jucării resigilate, ci mai degrabă jucării foarte folosite sau defecte.
Îi contactez, le explic situația, trimit poze, mi se spune că pot returna marfa și singurul lucru pe care îl pierdeam era transportul( circa 400-500 de lei).
Zis și făcut, împachetez, trimit, dar din nou surpriză, firma nu dorește să primească paleții pe motiv că ei nu știu ce conținea fiecare palet, nu au avut un opis al fiecărui palet și nu au garanția că eu le-am trimis toate produsele.
Așadar, acum am plătit de 3 x transportul unor produse de care nu mă pot folosi sub nicio formă.
Dacă este cineva care a mai trecut prin situatii similare sau are cunoștinte de cazuri similare, un sfat, o părere cu ceea ce aș putea face în situația expusă, v-aș fi recunoscător.
O să ofer fundă răspunsului care m-a ajutat.

1 răspuns:
| elcosmin a răspuns:

Din moment ce amazon este din strainatate, nu stiu cam ce poti face. Asta e treaba protectiei consumatorului dar nu stiu daca Romania se ocupa de asa ceva. Daca nu trebuie sa suni la protectia consumatorului din sua sau uk (in functie de unde ti-a venit marfa). Din cate stiu ei au obligatia sa vina si sa-ti ia produsul in caz de acesta este defect. Nu stiu ce sa zic, mai asteapta raspunsuri. E dezamagitor ce se intampla