| Yurisa a întrebat:

Sunt studenta si doresc sa imi fac card. Nu stiu la ce banca. Ma gandesc la BRD pentru studenti sau la BT. Care e procesul? Unde e mai avantajos? Pot sa fac plata online?

Răspuns Câştigător
| cuvant a răspuns:

Buna Yurisa,
Nu iti recomand BRD deoarece au comisioane mari si le schimba fara sa te anunte.
Iti recomand ING, BT, CEC.
Mergi cu buletinul la banca si cel putin 30 de lei sa-i depui.
O sa te intrebe de ce vrei si apoi iti spun daca il pot face.
Daca stii ca vei avea un rulaj de peste 700 iti sugerez ING dar nu nici de cum BRD.
Eu am scapat greu de ei happy

| Ion976 a răspuns (pentru cuvant):

De ce zici ca ai scăpat cu greu de ei? Nu am avut niciodată cont la brd dar dacă sa zicem ca au comisioane mari nu îți tine nimeni banii acolo fortat. Ii faci cont la alta banca și te duci la ei și le spui clar și răspicat ca nu mai vrei cu ei și sa îți transfere tot ce ai în contul nou.

12 răspunsuri:
| CM7YRE a răspuns:

Studiaza cat mai multe. Eu iti spun ca la Raiffeisen Studentocard are 0 comisioane (sau avea). Acum, tu alege ce vrei.

| Adry05 a răspuns:

Eu am la ING si sunt foarte multumita

suntserios
| suntserios a răspuns:

Sfatul meu e sa fugi de brd si bcr cat mai departe. Au cele mai multe si mai mari comisioane, chiar daca nu se aplica si pentru cardurile de studenti. Eu as alege ING sau BT

| Yurisa explică:

Am facut la BT! Multumesc!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Banca Transilvania e cea mai buna, cu cardul de studenți poți face și plății online evident, e foarte buna BT, eu am depozit la BT, nu card, însă îmi voi face și card la BT in curand, (Am la Brd) niște hoți...

| Iunix a răspuns:

Eu am fost la ING în Târgovişte.
M-am dus acolo şi mi-a făcut cardul în 10 minute maxim cu tot cu activarea şi nu am plătit niciun leu.
Nu plăteşti niciun comision când primeşti bani sau când retragi banii de pe card cu două condiții.
1. Să-ți intre pe card minim 700 de lei pe lună
2. Să plăteşti ceva cu cardul măcar o dată pe lună.