| JustRisa a întrebat:

sunt reprezentant AVON si am platit factura vineri, 28.12. 2012, deoarece data scadenta era pe 30. In contul pe care il am pe internet, nu imi apare suma platita si ieri am trimis o comanda. Nu stiu ce s.a intamplat, e posibil sa nu fi lucrat ieri? Am platit factura la BRD, deci asta inseamna ca banii intra urmatoare zi, dar cum urmatoarea zi era sambata, am crezut ca intra ieri, luni.

Răspuns Câştigător
| blackcat99 a răspuns:

Buna! Stai linistita, pentru ca dureaza ceva timp pana ce intra banii in cont si se actualizeaza datele contului, uneori si 2 - 3 zile. E posibil sa arate pe urmatoarea factura din colet acea "restanta" care nu arata a fi incasata, dar se va rezolva. Probabil sunt si intarzieri pentru ca multi angajati sunt liberi. Daca ai nelamuriri suna la cei de la Avon.

1 răspuns:
| Georgiana_2129 a răspuns:

Si eu am patit acelasi lucru...Am platit factura pe 28 si nici azi nu erau intrati banii in contul celor de la Avon.