anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cum se construiește un brand?

Răspuns Câştigător
| johnnny123 a răspuns:

In primul rand trebuie sa intelegi ca a construi un brand este un proces continuu care dureaza pe toata durata existentei acelui brand. Brandul Coca Cola este construit in continuu de 128 de ani.

In al doilea rand trebuie sa intelegi ca nu exista niciun moment clar definit in care poti spune "gata, din acest moment compania mea a devenit un brand". Procesul de transformare a unui nume intr-un brand este foarte greu de observat "cu ochiul liber".

In al treilea rand, "cat dureaza" depinde de foarte multi de factori: cat de priceputi sunt cei care incearca sa construiasca acel brand, ce resurse au, care este reactia publicului, care este contextul economic, etc.

Poti sa ai o firma care functioneaza de 100 de ani si care nu a reusit sa devina un brand in adevaratul sens al cuvantului, sau poti sa ai o companie care in zece ani devine un brand recunoscut in toate colturile lumii.

7 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Brand = nume (marca) de renume (bun).
Pentru a-ti face marca de renume trebuie sa vinzi cantitate si calitate multa si foarte buna.
Pentru a avea vanzare multa, trebuie sa ai cerere multa din partea consumatorilor multumiti. Consumatorul multumit este ceea mai buna reclama, care mareste brand-ul tau. Evident, pentru asta trebuie sa ai calitate foarte buna, constanta, pe termen indelungat.

| sierra1 a răspuns:

Te referi la aruncător de mine sau proiectil de aruncător de mine?

| anonim_4396 explică (pentru sierra1):

Mă refer la numele unei societăți care devine sinonim cu... ceva bun, de calitate.

| sierra1 a răspuns (pentru anonim_4396):

Aha!

atunci clienții decid asta! Il vezi ca un logo, ca o marcă. Un brand include în sine încrederea consumatorilor și loialitatea acestora. Identitatea brandului este descrisă drept cea care oferă clientului siguranță, iar această perspectivă este benefică.

pe scurt - in cât timp câștigi increderea deplină a clientului, cu produsele tale

supadeceapa
| supadeceapa a răspuns:

Încet, stabilind ce vinzi, cui, cum, unde și când.

| anonim_4396 explică (pentru supadeceapa):

Cât de încet?
Un an?

| johnnny123 a răspuns (pentru anonim_4396):

In primul rand trebuie sa intelegi ca a construi un brand este un proces continuu care dureaza pe toata durata existentei acelui brand. Brandul Coca Cola este construit in continuu de 128 de ani.

In al doilea rand trebuie sa intelegi ca nu exista niciun moment clar definit in care poti spune "gata, din acest moment compania mea a devenit un brand". Procesul de transformare a unui nume intr-un brand este foarte greu de observat "cu ochiul liber".

In al treilea rand, "cat dureaza" depinde de foarte multi de factori: cat de priceputi sunt cei care incearca sa construiasca acel brand, ce resurse au, care este reactia publicului, care este contextul economic, etc.

Poti sa ai o firma care functioneaza de 100 de ani si care nu a reusit sa devina un brand in adevaratul sens al cuvantului, sau poti sa ai o companie care in zece ani devine un brand recunoscut in toate colturile lumii.

Răspuns utilizator avertizat
Întrebări similare