| RaulRaulR a întrebat:

Deci zilele astea am dus un tleefon in service.am asteptat cateva zile si am mers dupa el dar baietii de acolo nu stiu ce i-au facut ca se vedeau niste dungi albe pe ecran DUPA INLOCUIREA displayului.Tin sa precizez ca nu mi s-a emis nici un fel de factura sau chitanta ca am platit o suma pentru a fii reparat.As putea apela la protectia consumatorilor in acest caz? Cu ce m-ar ajuta?
Ps:Nu vreau numere de la OPC, vreau raspunsuri.

2 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Te duci inapoi cu el la cei care l au "reparat" mai mult lau stricat, si le spui, mergi cu telefonul, daca ei nu il repară gratis, le spui ca apelezi la opc, faci o plîngere la politie si o sa fie obligati de lege sa il repare gratuit.

| Smecher_Nuti_1999 a răspuns:

Multi fac lucru asta adica se duc la service ca " vai frate. Am telefonul in service. Sa mil faca" frate. Il poti face acasa(daca. Citesti ceva documentare cu ce se intampla cu ele). Intredevar sunt anumite chestii. Care nu le poti face. Dar frate piesele care ti le pune ei in tellefonu tau. Sunt tot alea de pe net. Care le vezi tu (pe eMAG altex si multe siteuri) te duci la ei. Si le spui sa il faca sa rezolve problema asta. Poti sa ajungi si la politie cu o declaratie ceva ca ti la stricat.