| PsyhoChild a întrebat:

Eu am card de la BCR și vreau sa-mi fac internet banking pe aplicația lor IDentity dar imi cere niște date care imi spune că sunt în ghidul de activare etoken.
Problema este ca eu n-am primit asa ceva de la ei când mi-am deschis contul.
Vreau sa-mi explice cineva ce e de făcut ca sunt nedumerit

Răspuns Câştigător
| Anonymus123123 a răspuns:

Mergi la ei la banca si iti fac ei

5 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Mergi lşa banca, unde ti-ai contractat internet banking-ul, ei te vor rezolva.

| PsyhoChild explică (pentru darrio2007):

Aplicația o am dar nu am datele necesare

| darrio2007 a răspuns (pentru PsyhoChild):

Ar trebui sa suni sau sa mergi la ei. Nu stiu nici eu cum e cu astea.

| Anonymus123123 a răspuns (pentru PsyhoChild):

Mergi la ei la banca si iti fac ei

| eXtreme21 a răspuns:

La BCR, pentru internet banking ai nevoie de 2 aplicatii: George si Etoken. Pentru prima logare in aceste aplicatii ai nevoie de niste date de la banca. Apoi o sa te poti loga singur. Daca schimbi telefonul de exemplu, iar trebuie sa mergi la bancă. Bafta!