| mafiot1 a întrebat:

Salut.Am o problema cu BCR Internet Banking si anume:Mi-am schimbat telefonul si cand am fost la BCR sa imi fac cont mi-am facut si optiunea cu Internet Banking si reprezentantul de acolo mi-a spus ca da ca schimb telefonul in timp pot sa ma conectez fara probleme cu acele date dar eu nu m-ai pot sa ma conectez cu acele date pe noul telefon si nu am schimbat acele informatii deloc.Cum pot sa ma conectez la Internet Banking cu acele informatii? Trebuie sa ma duc din nou la ei sa imi dea alte date?

5 răspunsuri:
| HadesSs a răspuns:

Ti-ai descarcat aceiasi aplicatie 24 Banking sau pe care o aveai tu?

Răspuns utilizator avertizat
| HadesSs a răspuns (pentru mafiot1):

Pai du-te la banca poate trebuie sa iti dea un reset ceva ar trebui sa mearga eu am avut 24 Banking am schimbat telefonul dar a mers.

| DaTRoll a răspuns:

Eu sunt la BRD si cand am schimbat telefonul, am Întrat in aplicație pe telefonul vechi si de acolo am obținut un cod cu care m-am logat pe cel noi. Verifica peste tot in aplicația din vechiul telefon

| Florin_Razvan_1995_6GlP a răspuns:

Iti da o anumita eroare? Mi-o poti spune?