| Oliver21 a întrebat:

Daca sunt student si doresc sa cumpar online un produs de pe eMAG prin rate, sunt eligibil? Avand in vedere ca nu lucrez, deci nu am un venit, dar sunt sustinut financiar de parinti.

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Nu, tu nu esti eligibil.
Ca sa cumperi in rate, trebuie sa fii angajat si sa ai venit lunar, sa poti dovedii ca ai cum platii ratele lunare.
Dar unul din parintii tai pot face o rata la eMAG, sau orice magazin, daca sunt angajati.

| Coddy5656 a răspuns (pentru Violleta2022):

Dacă părinți pot dovedi ca au venit pot folosi un card de student eu find deținătorul chiar dacă nu am 18

| Violleta2022 a răspuns (pentru Coddy5656):

In acest caz parintii tai pot face contractul de cumparare in rate pe numele lor, iar tu le poti da banii lor in mana, luna de luna, deoarece legal tu nu esti eligibil, nefiind angajat.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu ai venit, nu ai dreptul la rate. Atat de simplu.

| mihai69 a răspuns:

Nu poți cumpăra în rate de pe eMag dacă nu ai un card de credit. (indiferent pe ce nume e acel card și de la ce bancă; în schimb, unele carduri / bănci beneficiază de avantaje dacă sunt folosite acolo).
Nu are importanță dacă lucrezi sau nu - aia e treaba băncii care emite cardul (dar repet - acesta nu e musai să fie al tău sau pe numele tău ca să poți achita mărfuri cu el pe eMag).

| anonimg a răspuns:

Fără adeverință de salariat nimeni nu-ți va da în rate. Poate doar cămătarii.
Soluția este să vorbești cu părinții tăi pentru rate la Emag.
Dacă ei nu sunt în țară, părinții ar putea apela la ajutorul unei rude -daca ai tăi sunt de încredere- ca ruda să facă rate, iar tu să rămâi fără sprijin financiar până la achitarea ratelor.