| CPAElites a întrebat:

Salut
Deci in data de 18 noiembrie am vrut sa retrag niste bani de pe un card Payonner la un bancomat ce apartie raiffeisen bank, in momentul in care bancomatul trebuia sa scoata banii acesta a dat o eroare " Banca nu poate efectua in acest moment tranzactia... Reveniti mai tarziu " Buuuun revin peste 30 minute la un alt bancomat, am incercat sa retrag de doua ori si de fiecare data mi-a dat aceiasi eroare " Fonduri Insuficiente " WHAT? Am facut interogare sold si surpriza, Mi-au disparut banii de la prima tranzactie esuata!
Ce am facut?
I-am sunat pe cei de la raiffeisen ( sucursala de la mine din oras ) explicandu-le problema iar ei mi-au raspuns " Nu va putem ajuta daca cardul este de la alta banca, luati legatura cu banca care a emis cardul "
Ok, Le-am trimis un email celor de la Payonner iar acestia mi-au spus " Thank you for contacting us. Please note the transaction wasn't charged but is pending and the funds are kept on hold by the ATM operator. If the ATM wouldn't charge this money by 11/29/16 the funds would be released back to your card balance. "

Le trimit din nou email celor de la raiffeisen si imi spun " Va multumim pentru faptul ca ne-ati adus la cunostinta situatia cu care va confruntati si totodata ne cerem scuze pentru raspunsul intarziat.
Referitor la aspectele prezentate, in cazul in care cardul utilizat este emis de Raiffeisen Bank, pentru a verifica situatia intampinata, va rugam sa va adresati serviciului Raiffeisen Direct, la numarul de telefon apelabil gratuit, fara prefix, din intreaga tara, de la posturi telefonice fixe din reteaua Telekom - 0800 8 02 02 02, din strainatate la telefon 004021 / 306.30.02 sau celei mai apropiate unitati Raiffeisen Bank.
Din motive de respectare a confidentialitatii datelor clientilor nostri, informatiile solicitate de dumneavoastra nu se transmit via e-mail.
Daca respectivul card este emis de o alta institutie bancara, orice problema legata de utilizarea cardului trebuie semnalata bancii emitente deoarece numai aceasta are acces la informatii privind contul dumneavoastra. "

Ce dracu sa fac? Trebuie sa astept 8 zile? Mie imi trebuie acei bani urgent.

Răspuns Câştigător
| AutumnDay a răspuns:

Atunci,bai, man, suna si tu la Payoneer sau intra pe chat cu ei si spune-le sa iti verifice situația. Si vezi ca eu nu sunt,, man", da?!

10 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Tine banii acasa (in seif) dau cutie de valori dar ascunsa bine.
Nu mai apela banci.Nu sunt bune de absolut nimic.

| AutumnDay a răspuns:

1. Raiffeisen nu te poate ajuta cu nimic, nu e cazul sa mai incerci la ei. Cardul tau nu apartine de ei. Payoneer poti folosi la oricare banca, fie Raiff, BT, BRD, ING, etc.
2. Verifica-ti soldul online pe site-ul payoneer. Ai banii in cont? Cati bani aveai pe card? Eu cand mi-am facut cardul, stiu ca mi-a luat in jur de 30$ taxa anuala de administrare sau taxa de nu stiu ce.
3. Pentru a vedea taxele percepute de Payoneer, logheaza-te in cont si mergi la Pricing & Fees.

| CPAElites explică (pentru AutumnDay):

Man..stai chill ca nu sunt atat de prost incat sa nu stiu ce taxe au!
Am vrut sa retrag 540$ ( ~2100 lei ) banii mi-au disparut din balanta cand tranzactia a esuat, tranzactie se afla in " Pre-Auth Transaction-International "

| AutumnDay a răspuns (pentru CPAElites):

Atunci,bai, man, suna si tu la Payoneer sau intra pe chat cu ei si spune-le sa iti verifice situația. Si vezi ca eu nu sunt,, man", da?!

| onyvirus a răspuns:

Stii melodia lu casaloco ce bine imi pare ca ai loat teapa ascult-o

| CPAElites explică (pentru onyvirus):

Esti paralel..In timpul tranzactiei bancomatul a avut o problema.
Ce comentezi aiurea?
Banii nu mi-au fost furati, acestia sunt tinuti "virtual" de bancomat timp de cateva zile/saptamani!

| onyvirus a răspuns:

Era o melodie

| xkiler007 a răspuns:

Iti propun sa nu te mai folosesti de payoneer ca e de... am patit-o si eu sincer e mai bun paypal si paxum succes ca nu mai poti face nimic

| CPAElites explică (pentru xkiler007):

Ai patit-o? Si in cat timp ti-a revenit banii in balanta?

| xkiler007 a răspuns (pentru CPAElites):

Am patit-o avea 300 si ceva de dolari bine bani nu eam mai recapatat din pacate si apoi si cardul era blocat
si le-am scris ei in schimb ne pare rau nu mai putem suporta servicile voastre va multumim!

| Nicolas323232 a răspuns:

Frtae imi pare rau ce ti s-a intamplat, dar intrebarea mea este te-ai conectat pe un site al banci respective cu datele de pe card? daca da ai fost furat de un hacker... sau daca tineai in pc datele de pe card. uite un site cu niste programe informatice! de hackeri https://www.clujust.ro/......e-conturi/