| Anonim420420 a întrebat:

Mi-am schimbat telefonul si am fost deconectat de la MyBRD. Unde pot gasi codul meu de utilizator pentru a ma putea reconecta? Imi cere un token care nu am habar ce este.

6 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Mergi maine la banca au program de la 9 la 17 si îi rogi sa i ti reactiveze contul tau My Brd

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Doar daca mergi la ei la un sediu pot sa il activezi. Acolo, pe loc o sa iti activeze aplicatia.

Pentru ca asa... oricine ar putea activa asta de pe un card si un telefon pierdut/avand datele luate.

Seara faina!

| danbnz a răspuns:

La brd?

| cfrtobias a răspuns:

Nu ai descarcat vreo 2 aplicatii sau 1? la Raiffeisen asa e

| laSoledad a răspuns:

Mergi la BRD si iti vor rezolva ei problema. Trebuie instalata iar aplicatia.

| MValentin a răspuns:

Trebuie neaparat sa mergi la un sediu brd