anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, stiti surse sau site unde pot sa lucrez ca liber profesionist (freelencer) Graphic Designer/Web Designer?
Doresc sa lucrez cu Romanii pentru ca nu am pfa sau srl.
Multumesc!

Răspuns Câştigător
| PainTech a răspuns:

Fiver sau te bagi in grupuri de Facebook in care e posibil ca unele persoane sa aiba nevoie de lucrari. Asa poti sa postezi portofoliul sau sa urmaresti grupul. Sigur cineva pune o postare de genul "Ma poate ajuta cineva cu..." daca esti in grupurile potrivite. De aici te descurci happy

8 răspunsuri:
| TheAce a răspuns:

Buna. In primul rand te-as sfatui sa-ti faci o forma legala de lucru. Personal SRL-ul imi pare varianta cea mai buna. Ai taxe mici si esti acoperit legal. In plus, plecand de la premisa ca vei lucra cu firme, NIMENI nu va fi dispus sa te plateasca altfel decat pe persoana juridica. Pentru ca e mult prea complicat. Te poti promova ca si firma, brand sau pur si simplu freelancer. Recomand sa intri in Grupul Antreprenorilor din Romania, pe Fiverr de asemenea dar si in alte grupuri. Uite, si eu caut constant web-designeri cuc are sa lucrez, ai un site unde sa pot vedea portofoliul (si pe cel de GD).

| anonim_4396 explică (pentru TheAce):

Salut, putem vorbi in alta parte? sa-ti arat si portofoliul meu, poate imi dai si un sfat+ feedback happy

| TheAce a răspuns (pentru anonim_4396):

Lasa-mi un link cu portofoliul in privat. Merci.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai si ce, romanii nu vor factura?

| anonim_4396 explică (pentru suntserios):

Nu stiu, iti arat portofoliu. totul e facut pe gratis. acum am zis sa fac si pe bani.

| sierra1 a răspuns:

"nu am pfa sau srl"

oops, freelancer-ul e unul ce lucrează independent dar LEGAL. Tu vrei să lucrezi "la negru"

detalii:
https://cariera.ejobs.ro/viata-de-freelancer-ghid-complet/

| anonim_4396 explică (pentru sierra1):