anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, sunt student, anul 2 și imi este silă deja de facultate, cum trece ziua mă simt tot mai prost că-mi pierd ani din viață aiurea. Părinții mei știu că nu suport facultatea, am 2 restanțe din primul an, am terminat cu media 7, 80. Dar nu mai suport și nu e din cauza că acum e sesiune.E vorba că eu pierd ani din viață ( am 19 ani ) aiurea. Am 2 prieteni care au terminat această facultate full pasionați de cartografie și după 5 ani de facultate (incluzâng masterul) lucrează pe 15 milioane. Eu am lucrat pe salar mai mare și fără facultate. Problema este acum, am prins loc de muncă în Germania. cu salar acceptabil 1400 euro, dar problema este că nu știu cum să le spun părinților că plec, plecarea ar fi săpt viitoare și mergem 4 prieteni. Nu e vorba de facultate, că oricum e un drag să-mi retrag dosarul, dar e vorbă că ar fi un șoc pentru ei că plec. Pe o perioadă de 3/4 luni. Știu că ^vai copil de 19 ani du-te și învață ce lucru ^ Nu nu vă faceți părere de genul ăsta, lucrez de la 15 ani știu cu ce se mănâncă... și lucram 16 ore pe zi cu câteva zile libere de fapt eu imi făceam programul și lucram pe bani serioși nu 15 milioane. Nu știu fraților, simt că mă pot descurca fără facultate, simt că mă duce capul. simt că e mare porcărie să continui la facultate. și simt că aș fi prea prost să nu incerc partea cu Germania. Îmi pare rău că am făcut 1 an jumate de facultate, mai bine stăteam acasă și lucram eram de 10 ori mai realizat, părinții mei știu asta m-au văzut că sunt in stare, când le-am spus că-mi iau motocicletă din bani mei nu m-au crezut 2 luni am strâns banii chiar dacă imi luam abia o bere pe săptămână dar eu is genul să trag tare pentru ce îmi doresc. Ok astea fiind toate spuse, repet am 19 ani, la vârsta asta de adolescență totul e fucked up la propriu, probabil să greșesc. Prin faptul că simt unele chestii, poate să fie și de la vârsta asta în care corpul simte foarte multe. De asta vă adresez și vouă să primesc și p