| WithoutName123456789 a întrebat:

Salut,sunt student si urmeaza sa ma mut la Cluj,insa apartamentele in oras sunt foarte scumpe,insa am vazut in Floresti apartamente la preturi mai bune.Ce parere aveti? Ar merita sa locuiesc acolo doar din cauza pretului bun? Daca locuiti acolo, cum vi se pare? Exista autobuze cu care poti ajunge in oras? Cam cat timp faci pana in centru?

11 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Du-te la cămin, o să pierzi multă experiență faină, prietenii, socializare etc. dacă te muți în chirie, ți-o zic din experiență. O să-ți fie mult mai ușor să te integrezi în campus iar căminele din Cluj mi se par printre cele mai faie din țară, bine în fine, din ce am văzut eu.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Există autobuze, dar dacă mai vrei să ai și timp de altceva, este o navetă cam deranjantă, mai ales la ora dimineții.

| WithoutName123456789 explică (pentru sadrian46):

Mi s-a spus ca este destul de aglomerat dimineata, daca as iesi de acasa pe la 6:30 as avea sanse sa ajung cu autobuzul la cel tarziu ora 8?

| sadrian46 a răspuns (pentru WithoutName123456789):

Da, dar tot așa, ai șanse să și întârzii. Se face naveta Florești Cluj, zilnic, căci aproape toată lumea din Florești lucrează, invață, merge la școală sau la grădiniță în Cluj, dar foarte puțini studenți veniți din alte orașe se cazează în Florești, Mai poți alege cartiere mărginașe, Someșeni, comuna Baciu pentru cazare, Dezmir, Feleac, Dar la fiecare ai o mică navetă zilnică de făcut până în centru. Dacă mai vrei să și inveți zilnic, ai timp limitat iar nu să cheltui zilnic 2 ore pe navetă.

| WithoutName123456789 explică (pentru sadrian46):

Daca as inchiria ceva langa Vivo, fostul Polus, ar fi mai ok? Am vazut preturi mai decente fata de oras.

| sadrian46 a răspuns (pentru WithoutName123456789):