| tanasevlad91 a întrebat:

Salut TPU,am incasat cu cardul pentru un produs,dar tranzactia a fost esuata,din cauza ca persoana a scris codul pin gresit,nu mi-am dat seama decat dupa cateva ore, ce anume pot face? Pot incerca in baza datelor de pe bon, sa contactez banca pentru a primi informati despre titularul contului? Sau ce altceva pot face pentru recuperarea sumei, multumesc anticipat

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Dar tu nu te uiti la aparatul ala daca tranzactia a mers sau nu? Cred ca ai sa platesti din mana. Pe bon nu gasesti datele titularului de cont.

| tanasevlad91 explică (pentru darrio2007):

Am aflat raspunsul, cred ca nu intelesesem nici eu situatia, a fost o eroare in sistem, sau rezolvat toate cand am scos zetul si toate hartiutile la final de zi

| darrio2007 a răspuns (pentru tanasevlad91):

Ok. Mă bucur pentru tine.

| valen71n a răspuns:

Eu sincer nu am inteles nimic. Poti reformula printr-un comentariu, te rog?

| valen71n a răspuns:

Sa intelegem ca esti vanzatoare la un market sau ceva de genul, ok?