anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ma aflu intr-o oarecare problema din cauza acestui virus. Sunt student si stau in chirie. Dupa cum stiti, facultatile sunt inchise de mai bine de o luna si tot de mai bine de o luna stau acasa la parintii mei. Proprietarul continua sa imi ceara plata integrala a chiriei, desi nu am stat acolo de o luna si nici nu voi mai sta probabil inca una. Am auzit din anumite surse ca in astfel de cazuri in care nu folosesc imobilul pe care l-am inchiriat, pot plati jumatate din pretul chiriei, dar nu am gasit nimic de genul acesta in legislatie. Asa ca apelez la voi, poate aveti niste cunostinte sigure cu privire la aceasta situatie, sau poate imi puteti propune alte solutii. Am platit deja o luna intreaga si am stat acasa la parinti, chiar nu as vrea sa platesc inca o luna intreaga. Mentionez ca nu am contract de inchiriere cu proprietarul, daca va ajuta aceasta informatie (proprietarul e o cunostinta a unui prieten de-al meu, care mi-a propus sa stau in chirie la acesta). Multumesc anticipat!

24 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Dacă n-ai contract poți să-ți iei la revedere de la orice fel de măsură de genu, doar la mila proprietarului maxim. dacă n-ai contract, nu stai legal, motiv pentru care autoritățile n-au ce să-ți facă. A știut ăla ce a știut când te-a pus să închiriezi așa happy

| TheFootballPlayerAndrey a răspuns (pentru Adry05):

Sunt constient ca autoritatile nu ma pot ajuta cu nimic, si nici nu aveam de gand sa apelez la ele. Voiam sa stiu doar daca este o lege in acest sens, prin care platesc o suma mai redusa (deoarece am auzit de la anumite persoane ca este posibil, doar ca nu am gasit o sursa sigura care sa confirme). Am avut o intelegere cu proprietarul ca respectam conditiile unui contract de inchiriere, doar ca nu vom face unul.

| Adry05 a răspuns (pentru TheFootballPlayerAndrey):