| yAdrian a întrebat:


Mai am 3 luni si implinesc 18 ani si as vrea sa imi infiintez o firma. As vre sa stiu care sunt toate procedurile care trebuie urmate pentru infiintarea ei. Ce trebuie sa fac? Unde sa ma adresez? Imi trebuie BAC-ul? ( pentru ca nu am cum sa am diploma de BAC, la anul il dau, sunt elev in clasa a XI-a acum )
Domeniul de activitate il voi stabili in aceste 3 luni.
Aveti ceva idei pentru un oras slabut din punct de vedere economic?
Va rog, cer si ofer maxima seriozitate!
NU vreau sa cer ajutorul parintilor! De accea adresez aceasta intrebare aici!
Fara raspunsuri care nu isi au rostul, gen: " intreaba-ti parintii / parintii tai stiu mai bine / etc. "
Dau mare funda si tot respectul cu multumirile de rigoare, celui mai explicit raspuns!
Multumesc!

12 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Dupa ce implinesti 18 ani mergi la Oficiul Registrului Comertului din judetul tau si faci rezervarea denumirii firmei, este primul pas. Aici afli toate informatiile de care ai nevoie si iti pot face actele pentru constituirea firmei.

| Liviu a răspuns: