| High07 a întrebat:

Sunt elev in clasa a 10-a, am 17 ani si m-am saturat sa stau pe banii parintilor. As vrea sa plec undeva sa muncesc pe timpul verii, sa vad cat de greu se castiga banul. M-am gandit la spalator auto, eu zic ca ar merge 3 luni,cat tine vacanta, macar sa fie ca o experienta.Am vazut, cand mergeam cu tatal meu la spalatorie, ca angajatii de acolo nu o duc rau, 3 lei bacsis pe 1 masina, sa zicem ca spala 20 masini pe zi, dar vara sigur spala mai multe, iti iese cel putin 50 lei/zi, CEL PUTIN, + salariul care sa spunem ca este 500 lei. Eu zic ca s-ar merita, pentru mine, cel putin...Decat sa stau sa lenevesc toata vara in casa, mai bine ma duc sa castig un ban, si cu 1000 lei daca raman la sfarsitul vacantei eu sunt multumit. Acum, voi ce ziceti? Ce parere aveti? Aveti alte idei? Va multumesc. big grin

Răspuns Câştigător
| DeKoniec a răspuns:

Sunt uimit din partea mea ai TOT RESPECTUL mai exista si tanar care nu ii sta gandul doar la jocuri, fete, tigari, etc. Depinde in ce orasi stai, daca stai in unul mare, te poti duce ca ospatar, sau postasi (cel cu ziare) dar cea mai buna cred ca ramane cea de spalator privind faptul ca stii si pretul ai fost si pe acolo' si ai vazut cam cum si ce. SI DA eu zic ca se merita pentru un baiat de 17 ani fara obligati sa castige atat de mult. Succes! si tot ce e mai bun pentru tine.

4 răspunsuri:
| MMihai a răspuns:

Decat sa stau sa lenevesc toata vara in casa, mai bine ma duc sa castig un ban, si cu 1000 lei daca raman la sfarsitul vacantei eu sunt multumit. Acum, voi ce ziceti? Ce parere aveti? Aveti alte idei? Va multumesc. ==

Îmi explica un profesor de fizică „ că ăștia au nenorocit învățământul".

Era nemulțumit că au fost redus foarte mult numărul de ore la disciplinele matematică, fizică și altele și a fost mărit numărul de ore la „discipline inutile".
Că sunt prea multe ore zilnic și elevii nu au când să își pregătească lecțiile, drept pentru care vin cu lecțiile nepregătite.