| KaPy2 a întrebat:


Daca imi fac un card de credit la o banca trebuie sa platesc lunar o suma de bani? sau imi ia ei un comision cand scot bani dupa card?, sunt elev si vreau sa depun o suma de bani pe acel card, explicati-mi si mie cum stau treburile big grin
Dau funda

3 răspunsuri:
| Danut_Popa_1961 a răspuns:

Exista un comision de administrare a cardului,pe care banca il retine din suma depusa pe card, la care se adauga si comisioane pentru diferite operatiuni. Daca nu mai lucrezi cu acel card, banca trage in continuare comisionul si, daca nu inchizi cardul, ajungi sa datorezi bani bancii.Comisioanele difera de la banca la banca.Card de credit poti face numai dupa 18 ani, avand un venit propriu care sa fie acordat prin banca respectiva.

| supermamici a răspuns:

Daca esti elev si nu ai 18 ani nu vei putea avea un card de credit (adica sa te imprumuti intr+o limita). Probabil vorbesti de un card de debit (poti scoate doar ceea ce bagi pe el) si aici poate gasesti o oferta la vreo banca ca respectivul card sa fie deschis pe numele parintilor si sa ai tu o limita. De regula cand scoti bani de pe card platesti comision (exceptie fac unele oferte) si mai mult ca sigur platesti comision daca retragi de la un bancomat al altei banci.

| MrSoapte a răspuns:

Daca faci un card de economii, nu trebui sa platesti nimic! Efectiv, pui bani pe el (atunci cand vrei sa-i depozitezi in banca)! Daca extragi bani de pe cardul respectiv, direct de la banca unde este facut cardul, nu platesti niciun comisio! (cel putin regula asta o au destule banci)! Este posibil sa nu ai nevoie de acordul parintilor...n-as vrea sa te induc in eroare dar, cel mai bine este sa intrebi la o banca!