anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt elev la liceu si de mult am dorit sa am cardul propriu din motiv sa fie mult mai usor sa platesc, sa primesc bursa/alocatia pe card si in principiu sa imi pot gestiona banii mult mai usor, insa in acelasi timp mereu am dorit sa fac bani direct din tot felul de lucruri online precum recaptchauri sau sondaje, lucruri care nu mi-ar fi luat prea mult timp cand oricum nu prea fac mare lucru zilnic din moment ce e si vacanta, ca apoi peste o luna sa scot macar 100 de lei din toate, insa nu sunt sigur in primul rand daca pot primi si nici daca chiar merita sa imi fac card din motiv ca o sa imi ia bani treptat la anume actiuni. Am gasit acest tip de card cu ceva oferta https://www.bancatransilvania.ro/......ighschool/ si nu sunt sigur daca merita, exista vreo optiune mult mai buna? In principal mereu am dorit sa fiu pe banii mei si cum sa ma angajez direct nu imi pot permite (in primul rand ca nu imi este dat voie de parinti) asta ar fi fost un mod destul de convenabil pentru mine. In principal ma intereseaza daca pot cumpara lucruri online, daca pot primi bani din asemenea lucruri precum sondaje si daca chiar ar merita incat sa nu fie pierdere de bani. (ca fapt divers, un mod de economisire la care m-am gandit ar fi faptul ca daca pana acum acei banuti mici de 5 bani sau 10 nu ii pierdeam sau ii lasam oriunde deja strangeam 50 de lei minim, (da, am calculat) si cu cardul o sa-mi ia bani la fix, fara sa-mi dea un rest de 4 banuti de 5 bani care de obicei sunt lasati acolo din motiv ca o sa ma deranjeze oriunde i-as tine). Deci care ar fi cea mai buna optiune?

Răspuns Câştigător
| AnjaAHUI a răspuns:

Bună!

Să le luăm pe rând.
1. Problema chestionarelor online care promit bani devine deja din ce în ce mai apăsătoare. Mulți oameni cad în această capcană pentru a ajunge ca la sfârșit să nu primească nimic. Există și site-uri care răsplătesc într-adevăr participarea la sondaje, dar sumele sunt foarte mici, iar timpul pierdut este destul de mare. (Vorbesc aici din proprie experiență)
2. În principiu cardul este un lucru bun. Ai o evidență clară a banilor tăi, este mult mai avantajos pe timp de pandemie, așa cum ai spus și tu nu mai există acele pierderi mici, dar dese. Există însă și dezavantaje. În primul rând există acea taxă de gestionare a contului, care nu este mare, dar este o taxă. Apoi, există costuri pentru a putea avea acces la aplicație. Nici acolo nu dai mult, 2 lei, dar îi dai. Poți trăi și fără aplicație la fel de bine, dar găsesc cei de la bancă cum să mai scoată bani de la tine. O altă problemă este folosirea cardului în România. În afară poți plăti aproape peste tot cu cardul, la noi însă nu de puține ori am auzit că nu merge POSul sau că nu au deloc POS. În multe magazine se uită chiorâș la tine dacă spui că vrei să plătești cu cardul.
3. Cardul pe care îl dorești tu, specific pentru liceu pare o opțiune bune, dar trebuie să te interesezi foarte clar de toate costurile. Cât este pentru gestionarea contului, cât este pentru aplicație și cât este pentru închiderea contului. La 18 ani sau când vei termina liceul va trebui să îl închizi, iar de cele mai multe ori băncile vin cu idei care mai de care mai interesante pentru a mai scoate câțiva lei de la tine înainte să pleci de la ei.

Sper că a fost util.

0 răspunsuri: