anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt elev la liceu si de mult am dorit sa am cardul propriu din motiv sa fie mult mai usor sa platesc, sa primesc bursa/alocatia pe card si in principiu sa imi pot gestiona banii mult mai usor, insa in acelasi timp mereu am dorit sa fac bani direct din tot felul de lucruri online precum recaptchauri sau sondaje, lucruri care nu mi-ar fi luat prea mult timp cand oricum nu prea fac mare lucru zilnic din moment ce e si vacanta, ca apoi peste o luna sa scot macar 100 de lei din toate, insa nu sunt sigur in primul rand daca pot primi si nici daca chiar merita sa imi fac card din motiv ca o sa imi ia bani treptat la anume actiuni. Am gasit acest tip de card cu ceva oferta https://www.bancatransilvania.ro/......ighschool/ si nu sunt sigur daca merita, exista vreo optiune mult mai buna? In principal mereu am dorit sa fiu pe banii mei si cum sa ma angajez direct nu imi pot permite (in primul rand ca nu imi este dat voie de parinti) asta ar fi fost un mod destul de convenabil pentru mine. In principal ma intereseaza daca pot cumpara lucruri online, daca pot primi bani din asemenea lucruri precum sondaje si daca chiar ar merita incat sa nu fie pierdere de bani. (ca fapt divers, un mod de economisire la care m-am gandit ar fi faptul ca daca pana acum acei banuti mici de 5 bani sau 10 nu ii pierdeam sau ii lasam oriunde deja strangeam 50 de lei minim, (da, am calculat) si cu cardul o sa-mi ia bani la fix, fara sa-mi dea un rest de 4 banuti de 5 bani care de obicei sunt lasati acolo din motiv ca o sa ma deranjeze oriunde i-as tine). Deci care ar fi cea mai buna optiune?

Răspuns Câştigător
| AnjaAHUI a răspuns:

Bună!

Să le luăm pe rând.