| catalinst1 a întrebat:

Sunt un elev in clasa a 11 si am deja 18 ani. cel mai bine ma pricep la informatica. adica indeplinesc toate conditiile pentru a fi un operator de PC, adica cunosc aplicatiile windows, office si web design la un nivel avansat. asa ca in vacanta de vara doresc sa valorific aceste cunostinte.si ma gandeam sa ma angajez pentru perioada de 3 luni la o firma ca operator PC si.am nevoie de o acreditare.As dori sa stiu daca pot obtine o acreditare doar participand la concurs, fara a mai urma cursurile respective? Mentionez ca am participat in timpul scoli la diverse concursuri si olimpiade locale si nationale la care nu am luat mai putin de locul 4.

Răspuns Câştigător
| LeMotán a răspuns:

Mai simplu pentru tine ar fi sa-ti gasesti proiecte pe net si sa le faci acasa. Nu ai nevoie de acreditari, diplome si alte hartii ci de mult talent. Eu ma ocup cu logouri pe un site foarte serios, dar au si o sectiune cu pagini web. Uite un link:
http://99designs.com/web-design/contests

4 răspunsuri:
| florinell a răspuns:

Unele societati comerciale accepta, altele nu, depinde si de cate persoane candideaza pentru acel post, pentru ca orice societate comerciala vrea ca angajatul sa aiba cat mai multe cunostinte... sper sa iti gasesti! Mult noroc!

| matrix100 a răspuns:

Sunt firme care organizeaza cursuri de operator calculator si la sfarsitul perioadei se da un test pe care majoritatea daca nu toti participantii la curs il iau. Raspunsul la intrebarea ta este da se poate da testul de operator calculator fara a se face cursurile efectiv. Dar trebuie sa fii foarte stapan pe cunostintele tale pentru ca ma gandesc ca organizatorii testului sa nu fie foarte exigenti cu tine pentru ca nu ai urmat cursurile. Succes

| lindemona a răspuns: