| Usgs a întrebat:

Voi credeti in vraji, horoscop?
Cum credeti ca au aparut extrateresti? Si de ce nu i-au contact pe oameni?

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Ia-o usor, ca vorbesti de multe lucruri care nu au nimic in comun!
Vrajile sunt facute de scamatori, celor slabi de inger si naivi, care sunt usor de inflentat si manipulat.
Horoscoapele sunt inventate pentru alti naivi.
Personal nu mi se potriveste horoscopul si nici sotului meu, iar o relatie impreuna conform horoscopului, nu era posibila, si totusi, sunt exceptia care confirma regula.
Cat despre extraterestrii, ei exista! Asta este deja dovedit de NASA si programele lor care au in posesie oameni de pe alte planete si navete spatiale de origine necunoscuta.

| mudokins78 a răspuns (pentru Violleta2022):

Damn,.I laready love you!

| mudokins78 a răspuns (pentru Violleta2022):

Este adevărat ca esti fostul user Ioneasca? Dar hai, fi o scumpa si spune adevărul! oricum aflăm după IP-ul tau, așa ca fa bine si torna tot!

20 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Voi credeti in vraji,
Dacă definim vraja ca o modalitate de a determina entități din altă lume, ca să execute ceea ce vrei tu, nu cred. Aceeași modalitate de vrajă, magie albă practică și biserica creștină, când prin liturghie sau rugăciune cere ceva de la o entitate din altă lume, și cred că aceea execută ce vor ei. În aceasta nu cred.
Dar cred în posibilitatea ca un creier să influențeze pe altul la distanță prin câmp biofizic, iar nu prin magie.
În horoscop, acum, absolut deloc.
Cum credeti ca au aparut extrateresti?
Nu am explicație cum au apărut. Sunt extratereștri și au apărut undeva înafara pământului. Dacă sunt o formă de viață, aceasta presupun că a apărut la fel cum a apărut viața pe pământ. Dacă suntem rude cu ei sau nu, asta din nou, nu știu.
De ce nu iau contact direct cu oamenii, asta se întâmplă fiindcă sunt mult mai deșepți ca noi. Dar această lipsă de contact nu este totală. Sunt unii care susțin că au avut contact cu extratereștrii, în diverse maniere. Dar sunt mărturii discutabile și ne dovedite care să aibă din punctul meu de vedere crebilitate suficientă ca să mă preocupe sau să mă îngrijoreze. Marile puteri, diverse guverne au mai multe informații despre acest fenomen, dar din motivul că tehnologiile, forțele, energiile acestea depășesc cu mult cele cunoscute de oameni, sunt foarte discrete și refuză să dea publicității. Ca regulă generală, până acum extratereștrii nu au comis nici un rău cu intenție vădită oamenilor și nu au ripostat decât atunci când au fost atacați. Din acest motiv, fiindcă armata Rusiei a pierdut se pare niște avioane la interacțiunea cu ei, s-a hotărât să nu mai fie urmărite OZN-urile și să fie lăsate în pace.

horoscop?
Cum credeti ca au aparut extrateresti? Si dc nu i au contact cu oameni

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu cred in vraji, extraterestri si horoscop, in schimb cred in trasaturile zodiilor, mai mult de amuzament, probabil. La fel cum "cred" si in unele superstitii/ritualuri pe care le-am parcurs inaintea unor momente de succes.
Dar nu le cred convins, cum spuneam, probabil o fac de amuzament.

| LPCTSTR a răspuns:

Vraji, horoscop si ozn care haleste vacute americane... visul patetic conspiationist-autistic care dicteaza realitatea.
In ceea ce priveste extraterestrii hai s-o luam logic: de cat timp existam noi, ca fiinte civilizate si care-si pot folosi creierul? Putin, in concordanta cu varsta planetei este foarte putin, aproape infim. Daca stim ca noi traim intr-o realitate, ce ne face sa credem ca exista civilizatii si mai dezvoltate decat noi? Pai... filmele americane, atat. Daca ar exista viata extraterestra, te asigur ca nici inteligenta din nastere n-ar fi, si nici mai inteligenta decat rasa umana n-ar fi, nici nu mai spun de ozn-uri care sa vina sa fure, sa faca si sa dreaga teste pe oameni, etc.
Practic nimic nu te poate face sa crezi ca rasa aia extraterestra este cu ceva mai inteligenta decat rasa asta din cauza pozitionarii noastre pe axa timpului.
Si nu, contact nu a existat si nici n-o sa existe pentru ca, din nou, extraterestrii umanoizi tipici visului american sunt pura fictiune. Bineînțeles, asta nu exclude posibilitatea existentei unor forme de viata simple sau pana la organisme pluricelulare, atat timp cat nu avem dovezi despre existenta lor, ramanem dor la modelul celulei simple, unitatea structurala si functionala a vietii.

| LPCTSTR a răspuns:

NASA NU A DEMONSTRAT ca exista viata extraterestra si nu a anuntat ca ar fi detinut vteodata astfel de informatii!
Zona 51 este una iar NASA este alta. NU MAI ABERA AIUREA.
SINGURELE programe care exista sunt destinate explorarii planetelor prin rovere, NASA NU ARE SI NICI NU A AVUT VREODATA programe prin care sa faca experimente pe extraterestri sau pe "oameni de pe alte planete".

| aXy99 a răspuns:

Nu si nu.
La fel cum am aparut si noi.
Pentru ca, daca exista, probabil sunt la o distanta mult prea mare fata de noi, calatorind chiar si cu viteza luminii, probabil le-ar lua milioane de ani sa ajunga la noi.
Asta, desigur, daca chiar exista. Vezi Paradoxul lui Fermi.

| CodrutElian1990 a răspuns:

Ai vazut extraterestii?
Vrajile ataca oamenii slabi, care cred in ele. Sau mai binezis, oamenii slabi, bigoti, asociaza ce li se intampla cu vraji, horoscop etc.

| mudokins78 a răspuns:

Iarta-l ca nu știe ce spune! Dacă puneam eu întrebarea asta, tot tu erai castigatoare.

| LPCTSTR a răspuns (pentru mudokins78):

Repet, NASA NU a demonstrat existenta unor forme de viata extraterestre, dar altminteri OAMENI extraterestri pe care se mai si fac experimente.

"Cat despre extraterestrii, ei exista! Asta este deja dovedit de NASA si programele lor care au in posesie oameni de pe alte planete si navete spatiale de origine necunoscuta."
Hai sa fim rationali, ca aberatii toata lumea poate face.
Din nou, zona 51 este una si NASA este alta.

| mudokins78 a răspuns (pentru LPCTSTR):

Pai cum sa demonstreze nasa asa ceva daca ei colaboreaza demult cu ei.ce ai vrea? sa o spuna pe sleau?
Apropo, ..Sti de ce a murit Kenedy si Marlin Monroe? (unul a vrut sa souna lumii adevarul despre exsistenta extraterestrilor care traiesc deja printre noi si celalat a vrut aceeiasi chestie)

| LPCTSTR a răspuns (pentru mudokins78):

Conspiratia sa ramana pentru paranoici, nu exista extraterestri si nici n-au existat. E ca la religie, toti abereaza si niciunul nu-si deschide ochii.

| mudokins78 a răspuns (pentru LPCTSTR):

Omule! Nu vreau sa intru in polemica cu tine, dar cred ca ar trebui sa citești cartea lui Enoch si la urma o sa fi convins de ce a spus Anastasia!

| FreddieM a răspuns:

Nu cred nici in horoscop, vraji, energii divine si alte mistere religioase sau orice altceva care nu prezinta o molecula de plauzibilitate.
In schimb pot considera reala o ipotetica existenta a extraterestrilor, mai ales ca am fost martor ocular la un fenomen inexplicabil, adica am vazut cu proprii ochi un corp de forma ovoidala, cu lumina proprie de culoare galben stralucitor, la o distanta nu foarte indepartata de suprafata pamantului, as aprecia eu mai jos decat ar zbura un elicopter, care se deplasa in mod complet silentios in zig zag, cu viteza redusa pe parcursul mai multor minute, pana a disparut dupa o colina. Real 100 la 100, deci nu ma mai mira nimic.
De ce nu ne-ar contacta, iar nu as putea raspunde, de fapt nimeni nu ar putea raspunde, toti doar isi dau cu parerea. Daca mai e careva care a trait o experienta similara..sa iasa in fata.
Pace si vremuri mai bune

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu cred în horoscop nici in vrăji, cred în Dumnezeu și atât.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu cred in vraji., is rezervat cu privire la horoscop.
Extraterestrii au aparut din reactia elementelor chimice primare., celule etc ca si viata pe pamant. Insa existenta etraterestriilor cu inteligenta ridicata este o teorie discutabila.
Daca merge pe varianta ca exista si sunt dezvoltati., Nu ne-au contactat pentru ca nu ne vad.
Suntem ca un graune de nisip intr-o plaja.

| 757474 a răspuns:

Vrăji există, horoscopul e o "vrăjeala", depinde cr înțelegi prin "extratereștrii", eu personal nu cred ca exista alte ființe in univers care sunt dezvoltate si etc...

| Radu201828 a răspuns:

In vraji si horoscop nu cred. Extraterestii exista, dar nu sunt niste omuleti verzi cum ne imaginam noi. Sunt fiinte din afara planetei Terra.

Întrebări similare