| Usgs a întrebat:

Voi credeti in vraji, horoscop?
Cum credeti ca au aparut extrateresti? Si de ce nu i-au contact pe oameni?

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Ia-o usor, ca vorbesti de multe lucruri care nu au nimic in comun!
Vrajile sunt facute de scamatori, celor slabi de inger si naivi, care sunt usor de inflentat si manipulat.
Horoscoapele sunt inventate pentru alti naivi.
Personal nu mi se potriveste horoscopul si nici sotului meu, iar o relatie impreuna conform horoscopului, nu era posibila, si totusi, sunt exceptia care confirma regula.
Cat despre extraterestrii, ei exista! Asta este deja dovedit de NASA si programele lor care au in posesie oameni de pe alte planete si navete spatiale de origine necunoscuta.

| mudokins78 a răspuns (pentru Violleta2022):

Damn,.I laready love you!

| mudokins78 a răspuns (pentru Violleta2022):

Este adevărat ca esti fostul user Ioneasca? Dar hai, fi o scumpa si spune adevărul! oricum aflăm după IP-ul tau, așa ca fa bine si torna tot!

20 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Voi credeti in vraji,
Dacă definim vraja ca o modalitate de a determina entități din altă lume, ca să execute ceea ce vrei tu, nu cred. Aceeași modalitate de vrajă, magie albă practică și biserica creștină, când prin liturghie sau rugăciune cere ceva de la o entitate din altă lume, și cred că aceea execută ce vor ei. În aceasta nu cred.
Dar cred în posibilitatea ca un creier să influențeze pe altul la distanță prin câmp biofizic, iar nu prin magie.
În horoscop, acum, absolut deloc.
Cum credeti ca au aparut extrateresti?
Nu am explicație cum au apărut. Sunt extratereștri și au apărut undeva înafara pământului. Dacă sunt o formă de viață, aceasta presupun că a apărut la fel cum a apărut viața pe pământ. Dacă suntem rude cu ei sau nu, asta din nou, nu știu.