| BrokenBarbie a întrebat:

Vreau sa donez un pian in perfecta stare de functionare. Nu pot asigura transportul iar din cauza transportului o sa trebuiasca sa fie reacordat. Pianul functioneaza perfect. daca stiti pe cineva care nu are posibilitati materiale va rog sa lasati un mesaj. Multumesc

10 răspunsuri:
Stefan
| Stefan a răspuns:

Unde locuiesti? Sunt amator sa îti iau pianul.

Stefan
| Stefan a răspuns:

Îmi pare rau, dar distanta dintre Cluj si Vaslui este foarte mare, regret ca nu pot sa va ajut in problema.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu imi doresc foarte mult unul. M-asi bucura enorm sa am un pian.Camelia 0768509234

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

AS dori sa stiu daca mai este valabil anuntul-daca nu s-a donat deja pianul...Imi doresc de foarte mult timp un pian al meu, la care sa ii invat sa cante si pe cei doi copii ai mei.AS fi dispusa sa il transport din orice colt al tarii... din moment ce se doneaza, macar cu transportul m-as descurca.Va multumesc si astept un raspuns!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

De cand eram mica mi-am dorit sa cant la pian. Parintii mei nu au avut niciodata posibilitatea sa imi cumpere unul sau sa ma dea la lectii (nici nu cred ca se gandeau atunci ca eu imi dorec chiar enorm de mult sa cant la pian) de aceea m-am apucat de un instrument mai la indemana, chitara (pe care mi-au cumparat-o dupa nenumarate rugaminti si la care am invatat sa cant singura). Chiar as fi foarte recunoscatoare pentru un pian. Ar fi un prim pas spre indeplinirea unui vis din copilarie. (Stiu ca suna tot egoist...am zis sa incerc totusi daca mai este inca la oferta.) Id: simabianca92@yahoo.com
Oricum sa stii ca te admir pentru ca vrei sa dai pianul cuiva care chiar vrea sa-l foloseasca si nu are posibilitati materiale sa-l achizitioneze si nu il lasi sa se iroseasca si sa se umple de praf.

| moriordie a răspuns: