| BrokenBarbie a întrebat:

Vreau sa donez un pian in perfecta stare de functionare. Nu pot asigura transportul iar din cauza transportului o sa trebuiasca sa fie reacordat. Pianul functioneaza perfect. daca stiti pe cineva care nu are posibilitati materiale va rog sa lasati un mesaj. Multumesc

10 răspunsuri:
Stefan
| Stefan a răspuns:

Unde locuiesti? Sunt amator sa îti iau pianul.

Stefan
| Stefan a răspuns:

Îmi pare rau, dar distanta dintre Cluj si Vaslui este foarte mare, regret ca nu pot sa va ajut in problema.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu imi doresc foarte mult unul. M-asi bucura enorm sa am un pian.Camelia 0768509234

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

AS dori sa stiu daca mai este valabil anuntul-daca nu s-a donat deja pianul...Imi doresc de foarte mult timp un pian al meu, la care sa ii invat sa cante si pe cei doi copii ai mei.AS fi dispusa sa il transport din orice colt al tarii... din moment ce se doneaza, macar cu transportul m-as descurca.Va multumesc si astept un raspuns!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

De cand eram mica mi-am dorit sa cant la pian. Parintii mei nu au avut niciodata posibilitatea sa imi cumpere unul sau sa ma dea la lectii (nici nu cred ca se gandeau atunci ca eu imi dorec chiar enorm de mult sa cant la pian) de aceea m-am apucat de un instrument mai la indemana, chitara (pe care mi-au cumparat-o dupa nenumarate rugaminti si la care am invatat sa cant singura). Chiar as fi foarte recunoscatoare pentru un pian. Ar fi un prim pas spre indeplinirea unui vis din copilarie. (Stiu ca suna tot egoist...am zis sa incerc totusi daca mai este inca la oferta.) Id: simabianca92@yahoo.com
Oricum sa stii ca te admir pentru ca vrei sa dai pianul cuiva care chiar vrea sa-l foloseasca si nu are posibilitati materiale sa-l achizitioneze si nu il lasi sa se iroseasca si sa se umple de praf.

| moriordie a răspuns:

Hei, sunt din cluj-napoca, l-as putea duce la crucea rosie, sa il doneze la cei fara posibilitati materiale si foarte talentati la muzica.
sau l-ai putea duce chiar tu, ca sa nu mai platim transportul.

| ana1995 a răspuns:

Buna. De mult timp imi doresc sa cant la pian. Dar nu imi permit sa cumpar unul. Nu am posibilitati, mai ales acum cu criza asta. Parintii mei lucreaza, dar nu isi permit imi cumpere unul. As aprecia daca m-ai ajuta. Te rog foarte frumos. sad

| Dana666 a răspuns:

Buna ma numesc Dana si-as avea nevoie de un pian al meu nu mai e in stare de functionare de multi ani si nu imi permit sa imi cumpar altul. Sunt din judetul Timis iar fratele meu are masina de transport asa ca as putea asigura transportul numai ca as dori sa stiu din ce judet esti. Daca esti de acord te rog sa imi dai un raspuns pe adresa mea de mail: dana_cotuna@yahoo.com

| Sobaru_Ianos_1970 a răspuns:

Mi-as dori acest pian pentru fetita mea abia a inceput scoala la octav bancila dar nu am un pian pentru studiu si acasa e foarte greu daca nu ai pian acasa pentru studiu numi pot permite dintr-o pensie de pe caz de boala nu stiu unde locuiti dar va las nr meu de tel
0740403474

| marius_7864 a răspuns:

Mă numesc Rebeca, am 9 ani, iubesc muzica dar părinți mei nu își pot permite achizionarea unui pian pentru mine, astfel apelând la internet am găsit anunțul dvs, si sunt fericita ca prin intermediul si cu ajutorul dvs o să am un pian al meu, în caz că doriți să-mi donati instrumentul mie contactati-ma la Nr de tel : 0769850411.va multumesc