Limp mode e o 'alerta' a motorului (in bord nu-ti apare nimic), care se declanseaza cand ceva nu e in regula in motor, si ar putea sa suprasolicite anumite piese.
Cel mai des apare la VAG-urile 1.9 TDI (de la alea 98 in sus), din cauza EGR-ului care boraste ulei pe toate partile, si infunda furtunasele de vacuum care controleaza turbina. Ramane wassergate-ul intr-o pozitie aiurea, iar la viteza mai mare (la majoritatea 140km/h treapta a 5-a), turbina produce presiune mult mai mare decat ar trebui, iar computerul intra in acel limp-mode, care se manivesta prin taierea cuplului, probabil din alimentare.
Concret, cu ALH ajungeam repede la 140km/h, moment in care ramanea fara putere, apasam acceleratia in podea si dadeam si a 4-a, iar ea scadea sub 100km/h.
Cu AJM la fel am patit-o, pe un A4, dar la viteza mai mica, pe la 120-130km/h.
Dupa ce se declanseaza acel limp-mode, nu mai trage nici la viteze mici, trebuie s-o opresti si s-o pornesti din nou.
CiorogariuTiberiu întreabă: