| sftb a întrebat:

Am cumpărat un golf 4 1.4 16v de ce tot zice lumea ca sunt asa rele, adică le poți ține sa te folosești de ele?

7 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Raport preț/calitate excelent. Calc-o sănătos

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu sunt rele, sunt naspa din mai multe motive:
1. puterea e mica
2. consumul e mare
3. consuma ulei toate
4. se decalibreaza des clapeta de aer
5. din cauza celorlalte probleme, martorul motor e mereu aprins
6. suspensia e varza ca stabilitate
7. interiorul e inghesuit
8. pretul lor e chiar mai mare decat al masinilor.
Dar sunt si parti bune:
1. arata bine
2. prostii o sa zica despre ea ca e masina (o sa afirme ca e chiar buna)
3. valoarea de piata e mare, deci asigurarile iti dau bani de masina daca reusesti sa convingi pe cineva sa ti-o calce
4. rugineste suficient de repede incat sa o declari furata, si sa nu mai platesti impozit degeaba
5. depasirile sunt una din cauzele principale ale accidentelor, iar masina asta nu are asa "optiune", deci e sigura
6. daca nu pornesti de jos, cu o rabla, nu vei sti niciodata ce vrei de la masini
7. cu astfel de stift esti baiat cuminte, stai mai mult acasa.

Lasand gluma la o parte, unele sunt intretinute, cu rulaj mic, si merg ok. Eu am facut chiar drumuri de 100km intr-o singura zi, cu asa ceva. Si cunosc persoane care le-au luat de noi, si abia la 50. 000km au inceput sa aiba probleme minore specifice (instalatie arsa, putere injumatatita, erori in bord, intors acasa cu platforma... chestii de VW).
Mult succes cu ea!

| romeo78 a răspuns:

Pentru că generația a 3-a a avut probleme de fiabilitate datorită faptului că nu a existat un control strict la furnizori. Iar, generația a 4-a, a avut parte de acest negativism.
Dar, unii, nu cunosc că platforma tehnică a VW Golf 4, a fost utilizată pentru alte 3 modele ale grupului, din care una era considerată de lux, Audi A3. Plus modelul produs până în 2010, Skoda Octavia 1 și modele Seat Toledo, Leon.
Concluzia o trageți singur.

| ClaudiuM1997 a răspuns:

Faza e ca motorul e prea mic si chinuit pe caroseria de golf 4.Desi e motor de 1.4 consuma cam cat un 1.6 si fiind chinuit scade si fiabilitatea.Multa lume zice ca dupa 200. 000km cam incep sa nu mai mearga cum trebuie si fug de ele.E si o problema din fabrica cu ele: epuratorul de gaze ingheata pe timp de iarna=> presiune in motor si iese tot uleiul afara.Asta nu am citit pe forumuri, am patit-o eu personal. Dupa ce am dus masina la mecanicul meu a spus ca e al doilea golf 4 1.4 16v ce il face in ziua aia(si primul nu mai avea ulei suficient).
Personal as aduna bani sa cumpar un 1.6 MPI ce e mai reusit dupa mine.

| lorena66 a răspuns:

Chestiile astea pornesc din poze cu glume proaste/memeuri
Nu te lua dupa ele
Masina aia e munca ta, stapaneste-o cu drag!

| Cutezătorul4k a răspuns:

Eu am acelasi model de golf si pot spune ca merge chiar bine…ca motorul e mic si nu prea trage asta e alt ceva. La el am schimbat doar uleiul, i am pus alte bujii, filtru de benzina si cam atat. In principal masina e buna, nu prea ai de ce sa te îngrijorezi. Ca si masina de începători e chiar perfecta plus ca eu sunt începător laughing numai bine si drumuri bune

| Petru535 a răspuns:

Ca masina sa te duca din A in B este ok. Dar mna... Fudulia si firele romanului fata de masini cat mai noi si mai full option, nu iti prea permite sa-ti iei ce-ți dorești. Din cate stiu, 1.4 16v e mai bun decât 1. 4Tsi, dar consumul este de 1. 6Tsi iar puterea destul de putina, dar nu cred ca ai nevoie de 200 de cai in oras.