| Monicutza29 a întrebat:

Am inlocuit capetele de bara iar volanul nu face cursa normala in raport cu rotile.Masina este nesigura la mers.Masina este Dacia CN.Ce ma sfatuiti?

10 răspunsuri:
| 0rlando a răspuns:

O duci la un service de geometrie computerizată. Costă cam 90 de lei.
Singur, nu poți rezolva problema.

| express11 a răspuns:

Nu inteleg are joc? daca are joc fa-i unghiul de fuga.

| MateiSebastian a răspuns (pentru express11):

Eu sunt mecanic de profesie și Îți spun sincer, unghiul de FUGĂ NU se reglează. Ceea ce se poate regla este geometria roților.
Când vă aud că mergeți la service să vă reglați unghiul de fugă mă apucă râsul, mă tăvălesc pe jos de râs.

| express11 a răspuns (pentru MateiSebastian):

Stiu ce este geometria rotilor.rotile sa fie pe aceeasi linie, cele din spate cu cele din fata, dar din obisnuinta spun unghi de fuga.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Sa o duci la cineva care se pricepe daca nu vrei sa te infingi in primul pom

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Volanul nu mai e in pozitia "drept", cand rotile sunt drepte? Asta se poate rezolva scotand volanul si punandu-l la noua pozitie (se poate intampla la orice masina dupa ce schimbi piese de la directie).
Daca ai alte jocuri, si spui ca directia nu se comporta bine, du-te urgent la un alt mecanic.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dupa inlocuirea oricarei piese de la sistemul de directie este necesara controlarea geometriei la un service specializat.
Dorel-ul care a inlocuit capetele de bara trebuia sa te informeze.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cel mai bine mergi la un service. Nimeni nu-ti poate spune exact ce are si nici nu poti merge la ghici

| Monicutza29 explică:

Nu are joc dar volanul nu sta drept pe directia rotilor iar cursa la virare e mai mare decat trebuie

| 0rlando a răspuns (pentru Monicutza29):

Capetele nu au fost înfiletate la fel ca cele vechi, sau lungimi diferite.