|

Am o intrebare, masina alor mei este pe benzina, n-am nimic cu un motor pe benzina dar vreau sa-mi cumpar o masina diesel. Am inteles ca se vor scoate motoarele diesel. Voi ce parere aveti? Se vor mai pastra aceste motoare?

11 Raportează Evaluează
11 răspunsuri:
| a răspuns:

Pe plan mondial, poluarea e mare, iar petrolul pe epuizate.
Din acest motiv, masinile cu motoare interne se vor elimina din circulatie (deja in multe locuri motoarele diesel mai vechi sunt interzise).
Cum preconizez, in urmatoarele 10-20 ani, masinile cu motoare diesel si pe benzina vor fi eliminate din circulatie si probabil vor fi inlocuite de masini electrice.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Bula):

Corect, iar cand cele electrice vor fi in numar foarte mare si se va ajunge la concluzia ca depozitarea si casarea bateriilor lor uriase sunt factor de poluare SE VOR INLOCUI ELECTRCILE cu cele pe hidrogen, si showul continua.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Simpatik):

Utilajele de transport sunt cheia transportului, iar din acest motiv (si din cauza lenei) si business-ul este pe masura.
La urma urmei, ne vom auto-distruge singuri, populatia va scadea drastic si cei ramasi vor trece inapoi la epoca carutelor - singurul mijloc de transport cu roti nepoluant, dar care are si "motoare" benefice naturii...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Bula):

Ai dreptate, iar nu am specificat ca eu nu-s de acord cu dieselurile ca masini a poporului, adica masina ca necesitate, ca TIR_uil e diesel, ca tancul e diesel ca mai stiu eu ce buldozerul si asa mai departe, dar mai venim si noi cu miliarde de masini diesel...normal ca planeta se duce naibii.
Nu cred ca daca erau pe diesel doar autoutilitarele sau cum om incadra si tancurile, era mare poluare pentru ca numai erau sute de milioane la nivel global ci poate cateva milioane, eu zic ca era o mica mare diferenta.
DAR nu doar asta este POLUAREA pe calea aerului, eu m-ai degraba asa da vina pe AVIOANE si cate curse se fac asa la nivel mondial pe zi. Pe astea nu inteleg de ce nu incearca nimeni sa le resteictioneze?
Adica inteleg sunt oameni de afaceri sunt oameni care au mare nevoie sa ajunga urgent dintr-o tara in alta, dintr-un continent in altul dar mai este si nea costica care da 50 de euro sa se duca in Italia, apoi este si escorta popescu care da 60 de euro sa ajunga in Spania etc ia sa se faca cursa de la 1000 de euro in plus sa vedem mai merg toti taranii cu avionul doar sa ca n-au alta treaba?
Kerosenul polueaza tatut.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Simpatik):

Kerosenul este tot benzina, dar foarte usoara.
E drept, si avioanele polueaza, dar nu atat cat ar polua masinile personale, care sa transporte acelasi numar de persoane. Sunt optimizate la maxim si nu se opresc la fiecare colt de strada, stop, sau pieton care traverseaza... happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

In tarile civilizate marile orase au interzis deja motoare diesel sub o anume norma de poluare. In 50 ani se va intampla sinpe la noi probabil. Daca iti iei un euro5 sau 6 nu cred ca prinde masina masurile astea la noi in tara.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Motoarele vor mai fi produse o vreme, dar nu mai sunt la fel de „ofertante" ca în trecut.
În plus, ar trebui să mergi măcar odată cu o hibridă (sau electrică) să vezi ce senzație de putere pură îți oferă tracțiunea electrică.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ia-ți liniștit, cât timp statul mai permite producerea și vânzarea mașinilor diesel noi, nu-ți fă probleme

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu, si ar trebui sa iti faci temele mult mai bine
cu toate ca in rrrominica s-au cumparat in draci (pentru ca in strainezia s-au interzis si le-au vandut la pret mic, ca sa scape de ele), totusi, in momentul asta am motorina e destul de scumpa ca sa nu merite economia (chiar mai scumpa ca benzina uneori) iar acum vor sa impuna masini ecologice pana si in rrrominica, mai alesc in Bucuresti

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Bizon95):

Corect, diselurile imbogatesc samsarii si ei printre altele sunt vinovati de supraaglomerarea infrasturcturilor ca numai ai loc nici de parcare si nici in oras sa circuli, ca deah tot melteanul a vrut mashana si nu orice mashana ci una diesel ca a auzit el ca consuma mai putin, pai consuma marlane mai putin dar cand faci 200 de km pe zi, nu cand te duci la piata 2 km o data la o saptamana, in oras bara la bara si dieselul si benzinarul se apropie una de alta, dar taranul a ales diesel pentru ca stie el ca-s bune!
Ei bine strainii au ajuns la concluzia ca nu-s, si cine este cimitirul de masini al europei, daca nu Romania?
Si mai sunt si societati mari care nu au renuntat la diesel pentru ca nu le-a iesit cu motoarele pe benzina, adica la nivel general motoarele lor de cilindree mica turbo benzina sunt cele mai praf, da vorbeam de VW si al lor VAG, ca scot in continuare coteturi pe roti care polueaza precum locomotiva si audi, vw, porsche vor face in continuare masini diesel.
Eu astept sa vad acest VAG in faliment, oare daca mai descopera cineva ca trucheaza anumite teste de poluare si le da arasi inspemii de miliarde amenda, poate ii linisteste de tot...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Daca o sa fie Euro 6 o sa poti merge lejer oriunce. Si gen o sa fie restrictii in orase europene, in Romania o sa o poti conduce diesel ani buni fara probleme (daca nu apar politicieni cu alte idei sau o directiva europeana).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează