Probabil bendixul sau coroana cu care se cupleaza sunt tocite. Motorul se opreste intotdeauna in acelasi loc.
Motoru se invarte dar nu ramane pornit, cum iau miina de PE buton se opreste motoru.
Dar poate Sa fie de la acumulator?
Daca invarte bine nu este de la acumulator. Ti se pare ca invarte slab cand dai la buton?
Am schimbat acumulatorul si merge perfect
Gata sunt pregatit de venirea primaverii
Ma bucur. Deci acumulatorul era de vina. Imi pare rau ca nu te-am ajutat.
EU cred ca e de la accumulator
Posibil si asta. Daca e slabut cand dai la automat iti ia tot curentul electromotorul iar pentru aprindere ramane putin.
Curentul de pornire vine din stator si nu din baterie, pe circuitul : bobina de pornire de pe stator+senzor-CDI-bobina-bujie, problema este cred eu de natura mecanica, de la roata libera.
Daca scriai si capacitatea cilindrica era perfect! Problema este de natura mecanica. Controleaza daca-ti mai functioneaza ambreiajul de pornire de pe roata libera! Arata cam asa :
http://picclick.it/......92253.html
http://picclick.it/......66508.html
De aceea ti-am scris ca daca scriai si cilindrata motorului iti trimeteam fotografia precisa a ambreiajului de pornire!
Pai ce roata daca ea pornea de la pedala dar de la buton, nu se pornea. Deja am schimbat acumulatorul si merge foarte bine, porneste motorul deodata. Apropo, capacitatea cilindrixa e 600