| MrkiddyKid1 a întrebat:

Am o problema cu masina, o Skoda Fabia 1.2 benzina din 2008. Sunt incepator asa ca am turat-o un pic mai tare, recunosc (poate asta e motivul). Problema pe care o intampin este ca atunci cand intru in marsarier si fac plecarea de pe loc (sa ies dintr-o parcare de exemplu), masina nu se misca indiferent cat de tare accelerez, se aude un sunet inecat, ca si cum as fi pe liber cred, dar sunt sigur ca am bagat-o bine in marsarier, indiferent de cate ori o scot si o bag din nou in marsarier tot asa face. Singura solutie momentan este sa o bag intai in prima treapta de viteza dupa care sa o bag din nou in marsarier si astfel pare sa mearga ok (pana cand vreau sa dau din nou cu spatele si sa repet "solutia" mea). Intrebarile mele sunt: de ce face asa? Ce s-a stricat? Unde ma ajunge costul repararii?

6 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Trebe sa auzi un sunet metalic ca si cum ar intra in viteza si vezi daca merge. La skoda apasa in jos si baga in R sau trage in sus daca ai varianta si baga in R. Am prins skoda care apasam schimbatoru in jos si intra in masalier variaza de la masina la masina. Altfel daca nu merge e bulita cutia de viteze

| Simpatic a răspuns:

Nu ne putem da seama din ceea ce descrii, banuiala mea fiind ceva pe la cutie, marsarierul nefiind sincronizat este posibil ca 1. sa se fi blocat pinioanele intr-o anumita pozitie si 2. sa existe ceva in timonerie, nu radeti am auzit cazul unor soferi carora nu le mergea marsarierul pentru ca au gasit resturi de oase animale in timonerie bagate de soareci/sobolani...dar mecanicul de la serviceul specializat iti poate spune ce este asta dupa ce va verifica!

| Panamax a răspuns:

Poate ar trebui reglata putin timoneria.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai nu intra in mansalierlaughing n-o bagi bine in viteza.
Daca zici ca se aude ca si cum e pe liber, inseamna ca e pe liber.
Cum bagi in mansalier tu? la skoda?

| DaniGl a răspuns: