| JusTPauL a întrebat:

Am observat ca daca suntem 5 persoane in masina, noaptea ma blituie cei de pe contransens.
S-ar putea sa fie amortizoarele obosite?
Nu stiu exact cum trebuie sa se simta denivelarile ca nu am mai fost si cu alte masini ca a mea, dar nu troncane nimic. Totusi jantele sunt doar 16.225.55.
Suspensia cred ca e stock si ar trebui sa aiba 9 ani dar am vazut ca unii au ajuns cu ea si la 14 ani.
Auto-leveling nu ar trebui sa regleze farurile chiar daca masina ar fi lasata pe spate?

6 răspunsuri:
| OldSoul a răspuns:

Daca ai auto leveling, da, ar trebui sa se regleze singure farurile.
Dar daca nu ai auto leveling trebuie sa faci reglajul singur, de la buton.
In orice caz, sistemul de auto leveling poate fi si defect, din aceasta cauza reglajul nu se mai face.
Mai exista posibilitatea ca masina sa fi avut alta suspensie si farurile sa fi fost reglate pentru aceea suspensie, din acest caz ele acum sa bata gresit.
Sau farurile sa fi fost schimbate si sa nu mai fi fost reglate.

| Mihailescu_Valeriu_1953 a răspuns:

Probabil unul dintre faruri are firele inversate (f. scurta/lunga), sau... este nevoie sa reglezi farurile. atentioneaza electricianul din service despre aceasta situatie, pana nu ti se suspenda permisul de conducere. bafta deasa si mult succes!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Amortizoare spate, arcurile pot finsi ele moi dar asta o sa ti.o spuna mecanicul in urma verificarii, nu e neaoarat sa bata ca sa fie stricate, si inca ceva daca in urma inspectie la un service auto, mecanicul iti spune ca sunt ok, farurile se pot regla si manula si poti face chiar si tu asta, dar cel mai sigur sunt de amortizoarele spate.

| JusTPauL explică (pentru anonim_4396):

Am fost la un service dar n-aveau tester pentru amortizoare, au zis ca asa nu isi pot da seama dar sunt stricate, mi-au recomandat reprezentanta reno, dar am renuntat la idee.
Nu cred ca are rost sa umblu la faruri, daca nu e plina masina nu ma blituie nimeni noaptea.

| anonim_4396 a răspuns (pentru JusTPauL):

Auzi tu laughingtester pentru telescoape laughing, schimbale si atat, nu sunt o avere 120-160 lei bucata, dar nu la avel service care ti-a spus de tester pentru telescoape( la demontare vezi clar daca sunt scurse pe tru cele pe ulei sau daca nu mai au presiune pentru cele pe gaz, deci tester pentru asa ceva au doar fsbricile si acela calculeaza impactul absorbit la greutatea x cu o forta de actiune x, nu serviceurile ) concluzia e sa le schimbi si rezolvi problema!

| JusTPauL explică (pentru anonim_4396):

Da stiu despre ce vb mecanicul. Dar se pare ca service urile normale nu au asa ceva decat la reprezentante.
Eu oricum vreau sa le schimb dar era buna o fisa sa am. Asa ceva se vine si la 600-800lei.
Eu vreau sa merg pe amortizoare sachs cu arcuri eibach pro kit sau reglabila. Oricare varianta e buna, doar ca toata manevrea ajunge la 3800-4600lei.