| crst90 a întrebat:

Am un golf 3 diesel si de cateva zile imi palpaie in bord becul de la "sistem auxiliar de incalzire la diesel" http://oi60.tinypic.com/119s7b7.jpg tot cam de atunci am si probleme la pornire. sunt momente cand invart de cheie electromotorul nu are puterea sa invarta motorul si sa porneasca masina. iar in alte dati se intampla de pur si simplu bag cheia in contact si nu se aprinde absolut nici un bec in bord. ca si cum masina n-ar avea deloc curent. are cumva becul din bord legatura cu faptul ca masina nu mai porneste sau porneste foarte greu? un electrician imi spunea ca bateria pe care o am e veche si nu mai poate sa tina in ea curentul. altcineva imi spunea ca ar fi bujia incandescenta. nu mai prea inteleg unde sa ma duc la un mecanic sau la un electrcian. parca nu m-as duce asa aiurea la unul dintre ei, sa-mi ia bani doar sa se uite la masina si problema sa nu fie de competenta lui :)

12 răspunsuri:
| MariusF23 a răspuns:

Martorul asta iti arata ca bujia incandescenta nu e incalzita, trebuie sa astepti sa se stinga si abia apoi trebuie sa dai la automat. Se aprinde de obicei in sezonul rece. Bateria nu cred ca e problema, cat timp incarca si nu moare la semafor e ok, bujiile incandescente s-ar putea sa fie problema, ai si tu grija la pornire sa astepti pana cand se sting toti martorii (in afara de baterie si motor) si abia apoi sa pornesti.

| crst90 explică (pentru MariusF23):

Pai aia e, ca acel bec din bord nu se stinge niciodata. plapaie atat timp cat contactul e pus. chiar si cand pornesc motorul si plec el palpaie in continuare. acum cateva zile am fost la un electrician si mi-a verificat bateria cu un aparat si a zis ca e totul in ordine. in prima faza credea ce undeva un scurt. a zis ca nu ii apare pe aparat nici un consum exagerat si atunci a spus ca bateria produce curent dar o pierde f usor. de cateva zile cand masina sta in garaj i-au borna de + jos si tot am probleme la pornire. de aici tind sa cred ca nu bateria e problema. nu are cum sa piarda curent daca e luata borna jos happy.

| MariusF23 a răspuns (pentru crst90):

M-am documentat putin si problema s-ar putea sa fie din mai multe cauze. E indicat sa faci o diagnoza cu VAGCOM, ai unul sau mai multe coduri de eroare, poate sa fie bujia incandescenta, poate sa fie pedala de frana, pot sa fie stopurile arse. Cel putin asa am inteles eu din ce am cautat repede pe google. Oricum, diagnoza trebuie facuta.

| DaW a răspuns (pentru MariusF23):

laughing cred ca e cea mai mare prostie pe care am citit-o vreodata pe TPU.

| DaW a răspuns (pentru MariusF23):

Cand pornesti motorul merge normal sau trepiteaza? in primele minute dupa prima pornire?

| MariusF23 a răspuns (pentru DaW):

Prietene, citeste si tu forumurile din afara si vezi ca asa e, eu nu scriu aici aiureli.

| DaW a răspuns (pentru MariusF23):

Asta e si problema ca pe forumuri sunt doar idiotenii nu cred ca tu ai avea curaj sa-ti repari masina de pe spusele unor necunocuti de pe forum. Eu detin un service auto destul de mare pot spune si ceea ce ai spus tu mi se pare foarte foarte aiurea.

| MariusF23 a răspuns (pentru DaW):

Nici cel care a pus intrebarea nu e obligat sa faca asa cum ii zicem noi. Si daca chiar detii un service spune-ne tu ce are.

| DaW a răspuns (pentru MariusF23):

Tu ai da mura-n gura tot? eu unu nu imi dau painea la altii.La fel cred ca ai face si tu chiar daca ai sti ce problema are totusi e un golf 3 nu e deloc complicat nu se compara cu golfurile din zilele de azi 2012> nici cu tehnica de pe audi 4h sau 4g

| MariusF23 a răspuns (pentru DaW):

In primul rand, site-ul asta e facut sa-i ajuti pe altii. Daca nu vrei sa ajuti, mai bine ramai la service-ul tau si gata. Si... daca o diagnoza cu VAGCOM ti se pare aiurea, atunci nu meriti sa ai service.

| DaW a răspuns (pentru MariusF23):

Si daca te intreb ce e vagcomu zici ca-s nesimtit. spui ca vagcom da de fapt tu habar n-ai cate testere mai sunt pe lumea asta incepand de la KTS, VCDS, B&B cele mai de TOP.laughing spui ca sunt nesimtit daca continui

| MariusF23 a răspuns (pentru DaW):

Nu ma intereseaza pe mine alte testere. VAGCOM e de la mama lui, ca sa zic asa. Teoretic asta le stie pe toate, mai ales la modelele vechi, dar deh, mecanicul trebuie sa-si arate valoarea.