| IIIshaneIII a întrebat:

Am un scuter si nu prea trage bine, cand merg singur pe el prinde 40 si apoi dupa ce se incalzeste motorul scade la 30km, daca il mai fortez si pe cate un deal mai inalt in 2 insi deja nu mai sare de 20 km pe drum plat si pot sa il turez la maxim scoate fum ca un aro, dupa ce il las 1 ora sa se raceasca, merge iar cu 40, motorul este in 4 timpi si are schimbul de ulei recent cu un ulei full sintetic efix.

7 răspunsuri:
| Quassaar a răspuns:

Ai vrut doar ca sa te lauzi sau ai si o intrebare?winking

| IIIshaneIII explică (pentru Quassaar):

Intrebarea e de ce oboseste asa mult dupa ce il forjez si nu mai prinde decat 20km, ma fac de ras merg cu motorul turat de zici ca e avion, si trece pana si biciclisti pe langa mine

| Quassaar a răspuns (pentru IIIshaneIII):

Cea mai probabila cauza este uzura segmentilor. Cand motorul este rece jocurile dintre segmenti si camasa pistomului sunt mici de unde rezulta un factor de compresie mai mare. Degeaba turezi motorul, nu faci decat sa-l uzezi. Ai putea sa masori presiunea de compresie si sa o compari cu datele producatorului. De asemeni pot fi probleme la distributie, supape arse, camasa uzata. Cati km are "utilajul'?

| IIIshaneIII explică (pentru Quassaar):

6000,e un chinezesc

| Quassaar a răspuns:

Suficienti km pentru un scooter. Mai mult ca sigur este vorba despre uzura segmentilor. Fumul apare tot ca urmare a uzurii segmentilor. Daca este in patru timpi poti incerca un tratament cu Duralube. Problema este ca un Duralube costa cat motoreta ta.laughing

| Delmo_Catalin_1984 a răspuns:

Ia-ti bicicleta electrica.

| IIIshaneIII explică (pentru Delmo_Catalin_1984):

O bicicleta electrica buna costa mai mult decat un scuter nou, plus ca sunt foarte scumpe bateriile la ea